🔥ارسال سریع در شهر تهران (کیفی که میخوای رو سفارش بده کمتر از 5 ساعت تحویلش بگیر)

منو
فیلتر شهر انتخاب مکان فیلتر شهر
مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

رویه‌های بازگرداندن کالا

مهلت تست ۳ روزه فروشگاه اینترنتی کیفچه

 

هرگونه نقص در تمامی محصولات، موجب تعویض بدون قید و شرط آن محصول، می‏‌گردد. 

 

لازم به ذکر است عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری بوده و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت نمود. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا و مشخصات فنی درج گردیده در وب سایت است. 

 

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی کیفچه کنترل و بررسی می‏‌گردد و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. 

 

آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود.

 

برای استفاده از سرویس تعویض ۳ روزه فروشگاه اینترنتی کیفچه، دقت نمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال گردد.

 

در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط فروشگاه اینترنتی کیفچه دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود نداشته و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.

 

در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در فروشگاه اینترنتی کیفچه به اتمام برسد، و فروشگاه امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏گردد.

 

نکات مهم!

 

 لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

 

– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی کیفچه جداً، خودداری نمایید.

 

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

 

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

 

– با شماره تلفن ۲۲۴۶۸۹۸۳- (۰۲۱) تماس بگیرید.

 

 – ارسال پیام در تلگرام به آیدی kifcheco@

 

 توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی می باشد. 

 

کالا را چطور ارسال کنید؟

 

– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی گشته و همه اقلام، به همراه کالای اصلی ارسال شود.

 

لطفا اطلاعات بانکی خود را در تلگرام ارسال نمایید 

 

-درصورت ارسال با پست سفارشی، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و در تلگرام ارسال کنید 

 

– برای بازگرداندن کالا از پست سفارشی استفاده نمایید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست سفارشی به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست سفارشی با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.

 

– بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید:

 

تهران-مینی سیتی-شهرک قائم-پلاک ۹ ارسال نمایید

 

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

 

– کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی کیفچه ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان فروشگاه تایید گردد، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین نماید.

 

لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ فروشگاه اینترنتی کیفچه بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌نماید و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌گردد. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، شرکت تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.

 

– اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌نماید و فروشگاه اینترنتی کیفچه در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نخواهد داشت و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.

 

– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط فروشگاه اینترنتی کیفچه، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین ۷۲ ساعت کاری زمان خواهد برد.

 

– علیرغم تصور آن‌که تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویه‌های تست زمان‌بر است. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا به طور میانگین ۷۲ ساعت کاری در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.

 

– از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد گشت.

 

– ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی کیفچه است.

 

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

 

– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی کیفچه برسد، هزینه‌های ارسال به عهده فروشگاه است. 

 

– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان فروشگاه اینترنتی کیفچه، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

کالا هایی که دیده ایید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فروشگاه اینترنتی کیفچه
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
فروشگاه اینترنتی کیفچه