بهترین مدل کوله پشتی لی برای مدرسه چیست؟ + معرفی انواع کیف جین

کیفچه
آخرین بروز رسانی: 12 شهریور 1403
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
کوله پشتی لی دخترانه

بهترین مدل کوله پشتی لی برای مدرسه چیست؟ + معرفی انواع کیف جین

 

این روزها استقبال از کیف مدرسه دخترانه لی یا یک مدل جین پسرانه دائماً رو به افزایش است. کیف‌های لی از محصولات جدید و مدرن بازار کیف و کوله پشتی نیستند؛ اما جزو نمونه‌هایی به شمار می‌روند که از دهه‌ها قبل تاکنون، هرگز از مد نیفتاده و زیبایی خود را ازدست نداده‌اند. امروزه یک کیف لی دخترانه برای مدرسه همان‌قدر می‌تواند ظاهر شما را شیک و لاکچری نشان دهد که کیف‌های چرمی قابلیت آن را داشته‌اند. با این تفاوت که انواع جین ایرانی و خارجی در هر رنگ و جنس بیشتر با استایل اسپرت هماهنگی دارد تا پوشش رسمی. بنابراین اگر شما هم به دنبال بهترین مدل کوله پشتی های لی از برندهای اصل و اورجینال برای دانش آموزان دبستان تا دبیرستان هستید، با این مطلب از کیفچه همراه باشید.

 

کوله پشتیس دانشجویی   کیف مدرسه 1

  کوله پشتی دانشجویی        کوله پشتی مدرسه

 

آشنایی با پارچه لی

ماده پایه تولید کوله پشتی لی دخترانه یا مدل‌های پسرانه، نخ پنبه است که در قالب الیاف مقاوم به یکدیگر بافته می‌شود و پارچه محکم و بادوامی را ایجاد می‌کند. علت استحکام پارچه جین در عین راحتی آن، نوع بافت خاص الیاف در آن است که با رفت و برگشت‌های مورب و چندلایه، یک محصول ماندگار به وجود می‌آورد. در برخی مدل‌های پارچه لی از الیاف پلاستیکی خاصی هم استفاده می‌شود تا میزان کشش آن را دست‌کم ۱۵ درصد افزایش دهد. همچنین رنگ‌بندی و شدت رنگ این پارچه به نوع فرایند رنگرزی بستگی دارد و امروزه به تنوع بالایی –از رنگ‌های گرم و روشن‌تا رنگ‌های سرد و تیره– دست یافته است.

 

کیف مدرسه جین

 

کیف مدرسه ای جین چیست؟

در میان محصولات موجود در بازار، کیف مدرسه لی پسرانه یا یک مدل جین دخترانه به کیفی گفته می‌شود که بدنه اصلی و همه یا بیشتر محفظه‌ها و جیب‌های آن از پارچه لی ساخته شده باشد. کیف‌های لی بیشتر برای مدرسه و دانشگاه به کار می‌روند تا مهمانی و سفر. برای همین اغلب می‌توان تعداد زیادی جیب داخلی و خارجی به همراه محفظه‌های بزرگ برای کتاب و جزوه در ساختار آن‌ها دید. معمولاً قیمت کیف لی مدرسه از دیگر جنس‌های کیف و کوله‌پشتی بیشتر است که این موضوع به قیمت بالاتر پارچه جین ارتباط دارد. بااین‌حال، کیف‌های لی هم مانند لباس‌های جین طول عمر زیادی دارند و در برابر اغلب آسیب‌ها مقاومند.

 

انواع کیف لی برای مدرسه

پیش از آن که تصمیم بگیرید یک کوله پشتی جین برای مدرسه بخرید، بهتر است با انواع آن آشنا شوید. کیف‌های ساخته‌شده از پارچه لی تفاوت‌های زیادی از نظر اندازه و سایز، مدل ظاهری، تعداد جیب، وزن، نحوه حمل و… با یکدیگر دارند؛ اما تفاوت اصلی آن‌ها در نوع پارچه به‌کاررفته در محصول است. این پارچه‌ها از نظر رنگ‌بندی، ضخامت، حالت سطحی، انعطاف‌پذیری، میزان کش آمدن و تغییر سایز، مقاومت در برابر سایش و… یکسان نیستند. بنابراین لازم است جنس‌های مختلف جین را بشناسید تا بدانید کدام نوع این پارچه بهتر می‌تواند نیاز شما را در خرید یک کیف مدرسه‌ای تأمین کند و تا مدت قابل قبولی دوام بیاورد.

 

کیف جین خام

شاید تعجب کنید که چرا قیمت کوله پشتی لی دخترانه یا مدل‌های پسرانه‌ای که از جین خام ساخته شده، ارزان‌تر از دیگر نمونه‌ها نیست؟ باید گفت اگرچه این نوع پارچه لی پس از رنگرزی به مرحله شستن یا ساییدن و سنگ‌شور شدن نرسیده است، اما دوام و استحکام بسیار بالایی دارد و مقاومت آن از دیرباز زبانزد می‌باشد. مشخصه ظاهری کیف و کوله‌های تولیدشده از جین خام، ظاهر یک‌دست و رنگ کلاسیک آن یعنی آبی تیره است. این پارچه در مقایسه با سایر نمونه‌های جین، جزو مدل‌های نسبتاً سنگین به شمار می‌رود و چندان سبک نیست. بنابراین بهتر است سایز بزرگ چنین کیفی را نخرید و‌وسایل متعدد و سنگینی در آن نگذارید.

 

کیف پنبه ای جین

استفاده از پارچه جین پنبه‌ای در تولید کیف مدرسه دخترانه لی باعث لطافت و زیبایی ظاهری آن می‌شود. جنس این کیف‌ها کشش خاصی ندارد و بنابراین افزایش حجم نمی‌دهد. ممکن است خاصیت ضد آب نیز در چنین محصولی مشاهده نشود و در صورت لزوم نیاز باشد که از یک کاور و پوشش محافظ بیرونی یا یک آستر ضدآب درونی استفاده کنید. پارچه لی پنبه‌ای، ماده اولیه تولید دیگر پارچه‌های ترکیبی جین است و برخلاف آن‌چه که شاید از نامش به نظر برسد، دوام و استحکام زیادی دارد. این پارچه را در تولید کت و لباس لی هم استفاده می‌کنند و بنابراین ممکن است بتوانید یک کت پاییزه جین پنبه‌ای را با کیف هم‌جنسش ست کنید.

 

کیف جین لبه دار

هنگامی که به دنبال کیف لی دخترانه برای مدرسه می‌گردید، ممکن است فروشنده مدل‌هایی را به شما پیشنهاد دهد که با وجود قیمت بالاتر، تفاوت ظاهری خاصی با دیگر انواع جین ندارند. این کیف‌ها که از جین لبه‌دار ساخته شده‌اند، بسیار باکیفیت هستند و به ندرت دچار نخ‌کش شدن و پارگی می‌شوند. اگر کوله پشتی لی دخترانه دلخواه شما از چنین پارچه‌ای ساخته شده باشد، امکان دارد که لبه‌های رنگی پارچه را هم در بدنه کیف ببینید. در اصل این لبه‌های قرمز یا نارنجی رنگ، عامل یکدستی پارچه هستند و از باز شدن بافت پارچه جلوگیری می‌کنند. همین امر به شما اجازه می‌دهد با خیال راحت انواع وسایل را در کیفتان بگذارید و نگران خرابی زودهنگام آن نباشید.

 

کیف شسته شده جین

فرقی نمی‌کند که به دنبال یک کوله پشتی لی مشکی هستید یا یک کیف جین سرمه ای و زیبا برای مدرسه؛ در هر حال می‌توانید محصولات ساخته‌شده از لی شسته‌شده را به وفور پیدا کنید. در واقع هنگامی که تولیدکننده‌ها متوجه شدند کیف‌های جینی پس از خیس شدن یا شسته شدن دچار چروکیدگی می‌شوند و حتی آب می‌روند، عملیات خاصی روی آن انجام دادند تا چنین تغییر حالتی را به حداقل برسانند. بدین ترتیب ضمن شستن پارچه لی با نوع خاصی از اسید، احتمال چروکیدن و جمع شدن پارچه را به صفر رساندند. اگر قرار است کیفتان را دائماً بشویید و امکان اتوی مناسب آن را ندارید، مدلی از این جنس بخرید.

 

کیف جین رنگی

علاقه دانش‌آموزان به‌ویژه دختران به مدل‌های رنگی کوله لی دخترانه موجب شد که تنوع رنگ پارچه جین افزایش یابد و برخی رنگ‌های فانتزی نیز به طیف آن اضافه شود. در واقع پارچه جین در حالت اولیه خود به رنگ کرمی است و رنگ کلاسیک آن یعنی نیلی از گیاه نیل به دست می‌آید. اما رنگ‌های دیگر همچون کیف مدرسه لی مشکی تا رنگ‌های خاکستری، سبز، قرمز و خردلی از فرایند رنگرزی گوگردی حاصل می‌شود تا بتواند زیبایی محصول را دوچندان کند. جین‌های رنگی هم علاوه بر تولید کوله پشتی و کیف، برای دوخت لباس‌های مختلف به کار می‌روند و بنابراین ممکن است بتوانید آن‌ها را با هم هماهنگ کنید و بپوشید.

 

کیف کشی جین

استفاده از پارچه جین کشی معمولاً قیمت کیف لی پسرانه یا مدل‌های دخترانه را کاهش می‌دهد؛ زیرا ضخامت و استحکام آن کمتر است و بیشتر برای دوخت لباس کاربرد دارد تا تولید کوله پشتی و کیف مدرسه‌ای. بااین‌حال اگر قرار نیست لوازم سنگینی در کیفتان به مدرسه ببرید و یا دوست دارید کوله پشتی شما حالت افتاده و لش با قابلیت افزایش حجم داشته باشد، می‌توانید مدل‌های ساخته‌شده از این پارچه را بخرید. پارچه لی کشی با داشتن حداکثر ۵۰ درصد الیاف مصنوعی لاکرا در کنار الیاف طبیعی پنبه، امکان تغییر حالت ظاهری را به محصول می‌دهد و شکل و مدل کیف را ثابت نگه نمی‌دارد که برای استایل‌های اسپرت و هنری مناسب است.

 

کیف جین سنگشور

از پرطرفدارترین مدل‌های کیف مدرسه جین باید به کیف و کوله‌های ساخته‌شده از جین سنگشور اشاره کرد. سنگ شور کردن پارچه لی، فرایندی است که هم ظاهر و هم ساختار درونی پارچه را تغییر می‌دهد. این کار، رنگ کیف را اندکی کمرنگ می‌کند و حالت کهنگی به آن می‌بخشد که به علت ترند بودن، طرفداران خاص خود را دارد. البته اگر کیف مدرسه دخترانه لی از جین سنگ‌شور تولید شده باشد، ممکن است از دوام کمتری برخوردار بوده و به اندازه سایر پارچه‌ها نظیر جین خام عمر نکند. بااین‌حال سنگ‌شویی جین به دلیل ایجاد ظاهر فرسوده و ساییده در سطح پارچه، جلوه متفاوتی مطابق با سلیقه نوجوانان به وجود می‌آورد.

 

کیف لی چروک

مدل دیگری از کیف لی دخترانه برای مدرسه که آن هم امروزه بسیار داغ و پرطرفدار شده، کیف جین چروک است. در واقع پارچه لی چروک برخلاف لی شسته‌شده، تحت فرایندهایی قرار می‌گیرد که به جای صاف شدن سطح آن، چروکیده‌تر شود و ضمن به دست آوردن ظاهر فرسوده، این ظاهر متفاوت را حفظ کند. به عبارت دیگر اگر کیف مدرسه‌ای شما از جین چروک ساخته شده باشد، پس از هر بار شسته شدن هم صاف نمی‌شود؛ چراکه روند خلق چنین پارچه‌ای با اسید و سنگ‌شویی صورت گرفته است. استفاده از این کیف برای مدرسه و هماهنگ کردن آن با یک جفت کفش اسپرت مناسب، زیبایی استایلتان را افزایش خواهد داد.

 

کیف جین وینتیج

نمونه دیگری از مدل‌های کوله پشتی لی دخترانه یا کیف‌های جین پسرانه موجود در بازار، از پارچه‌ای تحت عنوان جین وینتیج ساخته شده‌اند. در واقع با استقبال جوانان و نوجوانان و به‌ویژه دانش‌آموزان نسل جدید از کیف‌های لی با ظاهر فرسوده، فرایندهای مختلفی روی این پارچه شکل گرفت که حاصل یکی از آن‌ها پارچه لی وینتیج بود. قیمت کیف لی مدرسه ساخته‌شده از این پارچه چندان تفاوتی با دیگر مدل‌ها ندارد، اما ظاهر آن کاملاً خاص است و با پوشش‌های مختلفی هماهنگ می‌شود. جین وینتیج پس از شست‌وشوی سنگین با سنگ مخصوص یا آنزیم سلولزی به همراه سفیدکننده به دست می‌آید.

 

کیف لی اکرو

بسیاری از پسران برای انتخاب کیف مدرسه لی پسرانه علاقه دارند به سراغ مدل‌هایی با رنگ طبیعی و ساده بروند. بدین منظور، نمونه‌های زیادی از کیف‌های لی مردانه از جین اکرو ساخته می‌شوند که بسیار هم مورد استقبال قرار می‌گیرند. این پارچه لی در اصل بدون رنگ است؛ به این معنی که فرایند رنگرزی روی آن انجام نمی‌شود و رنگ طبیعی خود یعنی کرمی یا خاکستری روشن را دارد. اگر نمی‌توانید رنگ مناسبی از کیف‌های جینی را که با پوشش فرم مدرسه‌تان هماهنگ باشد پیدا کنید یا نگرانید که رنگ انتخابی‌تان با قوانین مدرسه مغایرت داشته باشد، کیف‌های ساخته‌شده از لی اکرو را بخرید.

 

کیف جین دوطرفه

دانش‌آموزانی که به خرید کیف لی برای مدرسه علاقه‌مندند، حتماً نام جین معکوس یا دوطرفه را شنیده‌اند. این پارچه لی به دلیل بافت متفاوتی که دارد، حالت دورو پیدا می‌کند و پشت و روی آن هیچ فرقی با هم ندارد. شاید به نظر برسد استفاده از لی معکوس در ‌تولید کوله پشتی جین چندان معقول نباشد، اما برخی کیف‌ها دقیقاً با قابلیت پشت و رو کردن دوخته می‌شوند و بنابراین نیاز دارند در ساختار خود از یک پارچه دورو استفاده کرده باشند. اگر هر سطح کیف یا کوله پشتی شما با طرح و نقش خاصی تزیین شده باشد، چنین محصولی را می‌توانید با هر بار پشت و رو کردن به یک کیف متفاوت تبدیل کنید.

 

کیف لی مرمری

همان‌طور که اشاره شد، قیمت کوله پشتی لی دخترانه یا کیف‌های جین پسرانه‌ای که از جین‌های فرسوده تولید می‌شوند، به دلیل ظاهر متفاوتشان کمی بیشتر است. یکی دیگر از این انواع جین، نوع مرمری است که به دلیل ظاهر سفیدش به این اسم نامگذاری شده است. وقتی حین شست‌وشوی پارچه لی به آن اسیدهای شیمیایی مخصوصی اضافه شود و برای مالش آن از سنگ پوکه آغشته به کلر استفاده گردد، جین مرمرین به دست می‌آید که کاملاً سفید شده و ظاهری کهنه و فرسوده را به نمایش می‌گذارد. این کیف جین هم به خوبی با استایل‌های مختلف هماهنگ می‌شود و گزینه خوبی برای مدرسه است.

 

کوله پشتی جین

 

مزایای استفاده از کیف جین برای مدرسه

با توجه به نکاتی که گفته شد، استفاده از کیف مدرسه دخترانه لی یا کیف‌های جین پسرانه دارای مزایای مختلفی است که می‌تواند این محصول را به انتخاب اول شما تبدیل کند. برخی از این ویژگی‌های مثبت عبارتند از:

  • انعطاف‌پذیری بالا و عدم ساختار سفت و تغییرناپذیر در مقایسه با بسیاری از جنس‌های دیگر
  • امکان گردش هوا و تهویه مناسب در بسیاری از نمونه‌های کیف و کوله جین
  • جذابیت ظاهری کوله‌پشتی‌های جین پسرانه یا کیف لی دخترانه برای مدرسه
  • شست‌وشوی بسیار آسان و عدم نیاز به اتوکشی در اغلب مدل‌ها
  • داشتن رنگ‌های طبیعی و کلاسیک برای ایجاد استایل‌های سنتی تا مدرن

 

معایب استفاده از کیف جین برای مدرسه

همانند هر محصول دیگری، کوله پشتی لی دخترانه یا مدل‌های پسرانه هم ممکن است ویژگی‌های منفی و نامحبوبی داشته باشند که خریداران را از خرید آن‌ها منصرف کند. البته لزوماً نمی‌توان این ویژگی‌های منفی را جزو معایب محصول دانست و بیشتر به سلیقه و نیاز فرد مربوط می‌شود که برخی از آن‌ها عبارت است از:

  • وزن سنگین‌تر نسبت به کوله‌های ساخته‌شده از الیاف پلاستیکی و پلی استری
  • تنوع رنگ بسیار کمتر در مقایسه با کیف‌های نایلونی یا برزنتی
  • احتمال ناهماهنگی با برخی لباس‌های فرم رسمی مدرسه

 

کوله های لی برای چه استایلی مناسبند؟

شما می‌توانید یک کوله پشتی لی مشکی را با هر پوشش و استایلی –از پوشش اسپرت و کژوال گرفته تا استایل هنری و حتی نیمه‌رسمی– هماهنگ کنید. سایر رنگ‌های کلاسیک کیف‌های لی نظیر سرمه‌ای یا آبی تیره هم با بیشتر پوشش‌ها ست می‌شوند و ناهماهنگی ایجاد نمی‌کنند. اما اگر قرار است جنس‌ها و رنگ‌های دیگر کوله لی دخترانه یا کیف‌های پسرانه جین را در مدرسه استفاده کنید، بهتر است جنس و رنگی را انتخاب نمایید که با لباس مدرسه شما هم‌خوان باشد و باعث ناموزون شدن و نازیبایی ظاهر شما نشود. در انتخاب این محصول مناسب می‌توانید با فروشنده مشورت نمایید.

 

وسایل قابل حمل در کوله پشتی جینی

چه بخواهید یک کیف مدرسه لی مشکی از جنس جین ضخیم بخرید و چه قصد خرید مدلی سفید یا صورتی از جنس لش و افتاده را داشته باشید، بیشتر وسایل مدرسه را می‌توانید در آن قرار دهید. انواع کیف و کوله‌های مدرسه‌ای دوخته‌شده از پارچه جین، برای حمل کتاب و دفتر یا جزوات و کلاسور، جامدادی و لوازم تحریر کوچک و بزرگ، ظرف غذا و آب مدرسه، اشیای خرده ریز شخصی نظیر دسته کلید و عینک و… مناسبند و حتی ممکن است جیب‌های مخصوصی برای برخی از این وسایل داشته باشند. البته اگر قصد بردن غذاهای آبکی و قمقمه آب به مدرسه را دارید، از وجود آستر ضد رطوبت در کیف مطمئن شوید یا ابتدا ظرف را درون کیسه پلاستیکی قرار دهید و داخل کیف بگذارید.

 

کیف مدرسه لی پسرانه

 

ویژگی های یک کیف مدرسه جین خوب چیست؟

پیش از آن که به قیمت کیف لی پسرانه یا رنگ و مدل کیف دخترانه دلخواهتان توجه کنید، بهتر است چند ویژگی مهم دیگر را مد نظر قرار دهید. این خصوصیات می‌تواند نشان دهد کیفی که انتخاب کرده‌اید باکیفیت و مناسب است یا فقط ظاهر زیبایی دارد و چندان مرغوب نیست؟ یک کیف مدرسه دخترانه لی یا یک کوله‌پشتی پسرانه از جنس جین در صورتی خوب و استاندارد است که دوخت دقیق، ظریف و محکمی داشته باشد. علاوه بر آن، بیشتر مدل‌های کوله جینی نیازمند آستری از جنس مناسب هستند. قابلیت شست‌وشوی آسان و پاکسازی راحت لکه‌ها و آلودگی‌ها نیز نباید نادیده گرفته شود.

 

دوخت محکم و دقیق

وقتی تصمیم می‌گیرید یک کیف لی دخترانه برای مدرسه بخرید، در درجه اول به کیفیت دوخت آن توجه کنید. بیشتر نمونه‌های پارچه جین دارای ضخامت زیادی هستند و باید با نخ مستحکم و دوخت درشتی دوخته شوند. عدم رعایت این اصل می‌تواند باعث باز شدن زودهنگام محل دوخت‌ها پس از حمل چند شیء نه‌چندان سنگین شود و شما را در دردسر تعمیر کیفتان بیندازد. بنابراین حتی اگر کوله پشتی لی دخترانه یا مدل پسرانه دلخواهتان از پارچه مرغوبی تهیه شده باشد، در صورتی که دوخت منظم و چندلایه با نخ مقاومی نداشته باشد نمی‌تواند یک عملکرد مفید و چند ساله را به شما ضمانت دهد.

 

آستر ضد آب

داشتن یک آستر مرغوب تأثیر چندانی روی قیمت کیف لی مدرسه نمی‌گذارد، اما حین استفاده از کیف متوجه می‌شوید که وجود آن چقدر مفید است. بهتر است این آستر تا حد امکان نازک بوده و از جنس الیاف پلاستیکی و ضدرطوبت باشد. البته برخی آسترهای استفاده‌شده در کیف مدرسه لی پسرانه هم پلاستیکی و ضد آب نیستند و بیشتر برای افزایش ضخامت و دوام کیف و جلوگیری از کثیف شدن بدنه داخلی آن به کار می‌روند. لازم به ذکر است که اگر قرار نیست خوراکی‌های آبکی یا لوازم آلوده‌کننده در کیفتان حمل کنید، وجود استر چندان ضرورتی ندارد و می‌توانید آن را نادیده بگیرید.

 

شست و شوی آسان

گفتیم که از مزایای جالب توجه کیف لی برای مدرسه قابلیت شستشوی آسان آن است. این امر در واقع به آن معنی است که برای شستن کیف‌های جین به شوینده‌های مخصوص و متفاوتی نیاز ندارید و حتی لازم نیست درجه حرارت آب را در دمای به‌خصوصی تنظیم کنید. کوله پشتی جین در هر شرایطی به راحتی شسته می‌شود و پس از آن نیز تغییر رنگ و حالت زیادی در آن رخ نمی‌دهد. بااین‌حال باید در نظر بگیرید که اکثر جین‌ها سطح لغزنده و صافی ندارند و اگر لکه عمیقی روی بدنه‌شان بنشیند، ممکن است به درون بافت پارچه نفوذ کرده و شست‌وشوی سخت‌تری را لازم داشته باشد.

 

کیفیت و دوام زیاد

ویژگی مهمی که روی قیمت کوله پشتی لی دخترانه یا نمونه‌های پسرانه اثر می‌گذارد، کیفیت و مرغوبیت جنس پارچه است که با مشاهده چشمی، لمس کردن و مطالعه مشخصات محصول قابل بررسی می‌باشد. باکیفیت بودن پارچه لی را می‌توان با میزان دوام و ماندگاری آن و همچنین ثبات رنگ و حالتش سنجید. گفتیم که جنس پارچه‌های جین با هم تفاوت دارد و حتی کاربرد آن‌ها بر این اساس متفاوت می‌شود. بنابراین اگر می‌خواهید یک کوله پشتی لی مشکی یا کیف کیف سبز و آبی جین بخرید، انتظار خود را از میزان عمر محصول و استحکام آن برای حمل لوازم مدرسه در نظر بگیرید و جنسی را انتخاب کنید که کیفیت مطلوب و مورد پسندتان را داشته باشد.

 

راهنمای نگهداری از کیف و کوله های جین

برای نگهداری از کوله لی دخترانه یا یک کیف پسرانه و مردانه جین باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. اگر جنس کیف شما شامل درصدی الیاف پلاستیکی نیز هست، آن را از معرض اشتعال دور نگه دارید. مراقب باشید لکه‌های روغنی و چرب روی کیفتان ننشیند. به عنوان مثال، کیف مدرسه لی مشکی یا حتی رنگ‌ها دیگر آن را از تماس با لوازم نقاشی همچون رنگ و روغن دور کنید. ترجیحاً اشیای تیز و برّنده را ابتدا داخل یک جعبه محکم محافظ قرار داده و سپس درون کیف بگذارید. اگر در بدنه کیف یا کوله‌پشتی لی‌تان هم پد ضربه‌گیر به کار نرفته، از حمل لپ تاپ در آن خودداری نمایید.

 

‌کیف مدرسه دخترانه لی

 

سخن پایانی

اگرچه در مقایسه با جنس‌های دیگر کیف و کوله‌ی مدرسه، قیمت کیف لی پسرانه و مدل‌های دخترانه کمی بیشتر است؛ اما زیبایی بی‌مانند پارچه جین و ویژگی‌های خوب آن از قبیل استحکام و ثبات حالت موجب شده این محصول دائماً در زمره کیف‌های ترند دبستانی و دبیرستانی قرار داشته باشد. بنابراین اگر تصمیم خود را برای خرید یک کیف مدرسه جین گرفته‌اید، نکات مطرح‌شده در این مقاله را مد نظر قرار دهید و مناسب‌ترین مدل را بر حسب نیاز و سلیقه خود خریداری نمایید.

 

کوله پشتیس دانشجویی   کیف مدرسه 1

  کوله پشتی دانشجویی        کوله پشتی مدرسه

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.