کیف مدرسه چه رنگی بخریم؟ راز و رمزهای بهترین رنگ کوله پشتی

کیفچه
آخرین بروز رسانی: 4 شهریور 1403
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
کیف مدرسه چه رنگی بخریم؟

کیف مدرسه چه رنگی بخریم؟ راز و رمزهای بهترین رنگ کوله پشتی

این که دانش‌آموزی از قیمت کیف مدرسه دخترانه نوجوان مشکی بپرسد یا به دنبال کوله مدرسه‌ای پسرانه‌ای به رنگ سرمه ای باشد، نشان می‌دهد که او از تأثیر رنگ کیف در زیبایی و جذابیت پوشش مدرسه‌اش کاملاً آگاه است! انتخاب رنگ‌های کیف صرفاً یک مسئله‌ی سلیقه‌ای نیست؛ بلکه گاهی یک کیف مدرسه دخترانه مشکی ظاهر شما را در مقایسه با کیفی سرخ یا سبز، زیباتر می‌کند. از طرفی رنگ‌ها نشان‌دهنده روحیات افراد هستند و اگر همکلاسی‌ها یا دوستانتان به اسرار و رموز هر رنگی آشنا باشند می‌توانند به سادگی شخصیت شما را از روی رنگ کیفتان حدس بزنند! پس با کیفچه همراه باشید تا با این رازها بیشتر آشنا شویم.

 

قیمت کیف مدرسه دخترانه نوجوان مشکی

 

ویژگی های یک کیف خوب مدرسه

برخی دانش‌آموزان به جای آن که به دنبال یک کیف مدرسه رنگی بگردند، معیارهای دیگری مانند مدل و شکل ظاهری، اندازه و ابعاد، گنجایش و ظرفیت، وزن مناسب، تعداد جیب کافی، کیفیت و مرغوبیت زیاد و… را مد نظر قرار می‌دهند. تمام این خصوصیات مهم است و جزو ویژگی‌های یک کیف یا کوله پشتی خوب مدرسه به شمار می‌رود. اما در کنار آن، شما باید بدانید کیف مدرسه دخترانه اسپرت مشکی برایتان بهتر است یا یک کوله پشتی صورتی از نوع فانتزی؟ از آن‌جایی که این ویژگی هم بر ظاهرتان تأثیر زیادی می‌گذارد، لازم است با روان شناسی رنگ‌های مختلف کیف و کوله پشتی آشنا شوید.

 

آیا انتخاب رنگ کیف محدودیت دارد؟

برخی پسران فکر می‌کنند بردن کیف مدرسه پسرانه قرمز به محل تحصیل ممنوع است و برخی دختران تصور می‌کنند اجازه‌ی همراه داشتن کیف‌های رنگی یا هولوگرامی را در مدرسه ندارند. البته این موضوع تا حدی به قوانین دبیرستان یا دبستان شما هم بستگی دارد؛ اما معمولاً مدارس محدودیتی در انتخاب رنگ کیف لحاظ نمی‌کنند. بنابراین شما می‌توانید به دلخواه و سلیقه خود، یک کیف بنفش مدرسه بخرید یا از یک کوله پشتی یشمی استفاده کنید. بااین‌حال، عدم محدودیت نباید باعث شود که شما هر رنگ کیفی را انتخاب کنید؛ بلکه تناسب آن با پوشش‌تان هم مهم است!

 

کوله مدرسه دخترانه کوله مدرسه پسرانه

    کوله مدرسه دخترانه        کوله مدرسه پسرانه

 

رنگ کوله را با چه چیزی هماهنگ کنیم؟

گاهی همکلاسی‌مان با یک کیف مدرسه دخترانه بنفش ظاهر بسیار زیبایی پیدا می‌کند؛ در حالی که ظاهر ما با کیفی همرنگ کیف او، کاملاً شلخته و به‌هم‌ریخته می‌شود. علت چیست؟ آیا می‌دانید که کیف‌های مدرسه را هم می‌توان با اجزای دیگر پوشش و استایل خود ست یا هماهنگ کرد؟ مثلاً اگر یک کیف مدرسه آبی دخترانه می‌خرید یا یک کوله‌پشتی زرشکی پسرانه استفاده می‌کنید، خوب است رنگ بخش دیگری از پوشش خود را هم با آن هماهنگ کنید. اما با محدودیت‌هایی که در پوشش مدرسه وجود دارد چگونه می‌توانیم این کار را انجام دهیم؟!

 

لباس فرم مدرسه

برای یک لباس فرم سرمه ای یا نارنجی می‌توان به راحتی از کیف دخترانه آبی استفاده کرد. در واقع بهترین راه ست کردن رنگ کوله و کیف، هماهنگی آن با لباس مدرسه است. البته نباید رنگ فرم دبستان یا دبیرستان عیناً شبیه کیفتان باشد؛ بلکه از طیف روشن و تیره همان رنگ یا رنگ‌های مکمل آن استفاده کنید. مثلاً کیف مدرسه سبز برای فرم مدرسه‌ای که به رنگ یشمی باشد مناسب است. کیف‌های قرمز را می‌توان با فرم زرشکی و کیف‌های زرد را با فرم نارنجی به کار برد. رنگ‌های خنثی نظیر سیاه و سفید و طوسی هم برای اغلب لباس‌های فرم مناسب هستند.

 

کفش مدرسه

کافی‌ست در کنار انتخاب کیف مدرسه دخترانه زرد یک جفت کفش زرد رنگ هم بخرید، در آن صورت استایل شما کاملاً جذاب و مدرن می‌شود؛ به همین سادگی! در واقع ست کردن کیف و کفش چه در پوشش مدرسه و چه در غیر آن، یک راهکار کم‌هزینه و ساده است که تأثیر عالی و فوق‌العاده‌ای دارد. همچنین اگر کیف مدرسه صورتی دخترانه می‌خرید، کفش‌هایتان را هم از مدلی انتخاب کنید که دست‌کم یک لایه‌ی رنگ صورتی داشته باشند. دقت کنید که در این سبک ست کردن، رنگ فرم مدرسه‌تان باید متفاوت باشد و نباید همه‌ی این اجزا با هم هم‌رنگ شوند.

 

کاپشن و پالتو

گاهی در مقایسه با رنگ‌های دیگر، قیمت کیف مدرسه دخترانه نوجوان مشکی بیشتر است و علت آن، هماهنگ شدن با رنگ‌های مختلف لباس می‌باشد. بااین‌حال اگر نتوانستید کیفی بخرید که هماهنگ با فرم مدرسه یا همرنگ کفش‌تان باشد نگران نباشید، هنوز یک راه‌حل دیگر وجود دارد! در شرایطی که کیف مدرسه دخترانه مشکی یا رنگ‌های خنثای دیگر را ندارید، کوله‌پشتی‌تان را با کاپشن و پالتو ست کنید! این راه‌حل فقط مخصوص زمستان نیست؛ بلکه گاهی در پاییز و بهار هم ممکن است یک بافت نازک از روی فرم مدرسه‌تان بپوشید که می‌توانید رنگ کیف را با آن هماهنگ کنید.

 

ساک دستی

بسیاری از دانش‌آموزان یک کیف مدرسه رنگی با ترکیبی از چندین رنگ مختلف می‌خرند تا آن را با طیف‌های رنگی بیشتری (از لباس فرم مدرسه گرفته تا کفش و کاپشن) ست کنند. این یک راهکار عالی و حرفه‌ای است؛ بااین‌حال هنوز راه‌حل‌های ما برای کیف‌های تک‌رنگ و دورنگ تمام نشده! اگر دلتان می‌خواهد یک کیف مدرسه صورتی کیوت بخرید اما هیچ‌یک از اجزای استایل مدرسه‌تان با آن هماهنگ نیست، خوب است یک ساک دستی همرنگ هم انتخاب کنید. این ساک برای حمل لباس ورزشی یا کلاسورهای بزرگ و وسایل نقاشی مناسب است و در عین حال به هماهنگی استایلتان کمک می‌کند.

 

روانشناسی رنگ کوله پشتی های مدرسه

منشأ و اثر استفاده از یک کیف مدرسه صورتی کمرنگ با یک کیف صورتی تیره یا قرمز هم زمین تا آسمان فرق می‌کند؛ چه برسد به این‌که بخواهید به سراغ طیف‌های رنگی گسترده‌تر و متنوع‌تری بروید. امروزه علم روانشناسی تا حدی می‌تواند ویژگی‌های درونی و شخصیتی هر فرد را طبق رنگ‌های مورد علاقه‌اش تعیین کند و مثلاً بگوید یک کیف مدرسه مشکی نشان‌دهنده‌ی چه روحیه‌ای در دانش‌آموز است. همچنین می‌توان با این الگوها، رنگ‌های مناسب هر شخصیت را هم پیشنهاد داد. البته این دسته‌بندی‌ها تقریبی و غیرقطعی هستند، ولی می‌توانند تا حد زیادی کمک‌کننده باشند.

 

کیف مدرسه رنگی

 

طیف رنگ بنفش

به جرأت می‌توان گفت که یک کیف بنفش دخترانه مدرسه نشان‌دهنده اجتماعی بودن فرد و روحیه‌ی بانشاط او است. به‌طور کلی رنگ‌های گرم و شاد توسط افرادی مورد استقبال قرار می‌گیرد که روابط اجتماعی قوی‌تر و بهتری دارند و خیلی زود با دیگران صمیمی می‌شوند. پس به عنوان یک راهکار قطعی نه، اما به عنوان دستورالعملی تقریبی می‌توانید برای پیدا کردن دوستان جدید در مدرسه به سراغ بچه‌هایی بروید که کوله پشتی بنفش فانتزی دارند! افرادی با این روحیات، برای مدتی طولانی با شما گرم صحبت می‌شوند و اگر پیشنهاد گردش و قدم زدن به آن‌ها بدهید معمولاً رد نمی‌کنند.

 

طیف رنگ قهوه ای

شاید در کنار افرادی که یک کیف مدرسه بنفش کرومی به دست دارند، دانش‌آموزانی را هم ببینید که کوله پشتی های قهوه ای به دوش انداخته‌اند. این رنگ اغلب توسط افراد محتاط و کم‌حرف انتخاب می‌شود. البته صاحبان کیف‌های قهوه‌ای و طیف‌های دیگر آن نظیر نخودی و کرمی‌لزوماً مغرور نیستند؛ اما ممکن است همچون صاحب یک کیف مدرسه بنفش کیوت به سرعت با شما صمیمی نشوند! آن‌ها با افراد ناشناس و غریبه کمی سخت ارتباط برقرار می‌کنند و اغلب برای باز کردن سر صحبت و دوست شدن با همکلاسی‌های جدید به زمان بیشتری نیاز دارند.

 

رنگ سفید و مشکی

از کیف‌های بنفش یا کوله پشتی یاسی که به سمت مدل‌های سیاه و سفید برویم، داستان کمی متفاوت می‌شود. رنگ مشکی در عین حال که با هر لباس فرم مدرسه و هر کفشی ست می‌شود، بسیار شیک و حرفه‌ای است و ضمن بالا بردن اعتماد به نفس فرد، حس احترام و اقتدار را به او القا می‌کند. همان‌طور که گفتیم، علت بالا بودن قیمت کیف مدرسه دخترانه نوجوان مشکی در اغلب مدل‌ها هم همین است. از طرفی رنگ سپید نماد خلوص و پاکی است و توسط کودکان و نوجوانان خلاق انتخاب می‌شود. البته به دلیل زود کثیف شدن آن، بهتر است در انتخاب کیف و کوله سفید دقت کرد.

 

رنگ زرد و نارنجی

برخلاف ویژگی‌های کیف مدرسه دخترانه مشکی یا کوله‌پشتی‌های سیاه پسرانه، مدل‌های نارنجی نشان‌دهنده حس شادی و نشاط زیادی هستند که خود فرد دارد و به دوستان و همکلاسی‌هایش هم انتقال می‌دهد. افراد منظم و خودساخته تمایل بیشتری به کیف‌های نارنجی دارند و اگر آن را با بخش دیگری از استایل‌شان ست کنند بسیار جذاب به نظر می‌رسند. همچنین داشتن یک کیف مدرسه رنگی به رنگ زرد نیز نماد پرانرژی بودن فرد است و حس خوبی به اطرافیان القا می‌کند. توصیه می‌شود رنگ زرد را در فصل پاییز و بازگشایی مدارس حتماً امتحان کنید.

 

رنگ قرمز و صورتی

وقتی در بدنه و ساختار کیف مدرسه دخترانه اسپرت مشکی از رگه‌هایی از رنگ قرمز استفاده می‌شود، جذابیت آن را دوچندان می‌کند. این به دلیل خصوصیات منحصربه‌فرد رنگ سرخ است که نمادی از جسارت و قدرت می‌باشد. حتی پسران دانش‌آموز جسور هم بنا به سلیقه خود می‌توانند کیف مدرسه پسرانه قرمز استفاده کنند یا مدل‌هایی دو رنگ که یکی از رنگ‌های آن سرخ باشد را به کار ببرند. البته رنگ صورتی و گلبهی نشان‌دهنده روحیات لطیف‌تری است و رنگ زرشکی و عنابی نشانه‌ی پختگی می‌باشد؛ بنابراین در انتخاب طیف‌های مختلف رنگ قرمز از کمرنگ تا پررنگ به این موضوع توجه کنید.

 

طیف رنگ خاکستری

گاهی می‌توان یک کیف بنفش مدرسه را انتخاب کرد که بخش‌هایی از ظاهر آن با رنگ خاکستری آراسته شده باشد. این ترکیب رنگ، بسیار مدرن و جذاب است و در عین حال برای سنین مختلف مناسب می‌باشد. رنگ توسی یا خاکستری به تنهایی هم شیک و لاکچری است؛ اما بیشتر توسط دانش‌آموزان دبیرستانی استفاده می‌شود تا دانش‌آموزان دبستانی. شما می‌توانید کیف مدرسه دخترانه بنفش را با لباس فرم خاکستری و همچنین کیف خاکستری را با لباس فرم بنفش هماهنگ کنید. البته رنگ‌های دیگری همچون سبز، نارنجی، سیاه و سفید هم با خاکستری ست می‌شوند.

 

طیف رنگ آبی

استفاده از یک کیف مدرسه آبی دخترانه یا یک کوله پشتی نیلی پسرانه نه‌تنها نماد قدرت و توان‌مندی است؛ بلکه همزمان، حس آرامش را هم به مخاطب القا می‌کند. به‌طور کلی طیف‌های رنگ آبی از سرمه ای و سبزآبی گرفته تا فیروزه ای و آبی آسمانی، هم آرامش‌بخش‌اند و هم نماد مسئولیت‌پذیری خود فرد. شما می‌توانید کیف دخترانه آبی را به صورت تک‌رنگ یا ترکیبی با رنگ‌های دیگر بخرید و با کفش مدرسه یا کاپشن و بافت گرم زمستانی‌تان ست کنید. البته برخی مشتقات آن نظیر آبی کاربنی هم در سراسر جهان به عنوان نماد خلاقیت شناخته می‌شوند.

 

طیف رنگ سبز

یکی از اشتراکات کیف مدرسه سبز با مدل‌های به رنگ آبی، خاصیت آرام‌بخش بودن آن است. به‌طور کلی رنگ سبز توانایی زیادی در القای آرمایش به بیننده دارد و استرس و اضطراب را کم می‌کند. از طرفی افرادی که کیف‌ها و کوله‌پشتی‌های سبزرنگ را به کار می‌برند قابل اعتمادتر از دیگران به نظر می‌رسند. همچنین این رنگ همچون کیف مدرسه دخترانه زرد یا کوله پشتی زرد پسرانه، انرژی‌بخش نیز هست. البته کیف‌های سبز و طیف‌های مختلف آن نظیر مدل‌های یشمی یا سبزآبی، برای فصل‌های گوناگون و ماه‌های مختلف سال کاملاً مناسب هستند.

 

کیف مدرسه پسرانه قرمز

 

هر رنگ کوله برای کدام استایل مناسب است؟

حالا که با تفاوت روان‌شناختی رنگ‌های مختلف نظیر کیف مدرسه صورتی دخترانه با کوله پشتی سرمه ای و آبی آشنا شدید، باید تناسب هر یک از این رنگ‌ها برای استایل‌ها و پوشش‌های گوناگون را هم بشناسید. با توجه به تأثیر زیاد رنگ کیف‌ها بر زیبایی ظاهر شما، بهتر است به جای آن که نگران قیمت کیف مدرسه دخترانه نوجوان مشکی باشید یا به دنبال مدل‌هایی با برند و مارک مطرح بگردید، از هماهنگی رنگ ظاهری محصول با پوشش مدرسه خود مطمئن شوید. البته پوشش مدرسه در چهارچوب انواع استایل‌ها قرار نمی‌گیرد و معمولاً محدود به سبک و ساختار خاصی است. بااین‌حال همین پوشش هم با تغییر کیف و کفش و کاپشن و دیگر اجزای جانبی، در دسته‌بندی‌های متفاوتی جای خواهد گرفت.

 

استایل اسپرت

برای طرفداران استایل اسپرت و امروزی، یک کیف مدرسه دخترانه مشکی یا یک کوله سیاه پسرانه بهترین گزینه است. این رنگ اگرچه در استایل‌های گوناگون کاربرد دارد، اما از بهترین رنگ‌های برای پوشش اسپرت به شمار می‌رود. شما می‌توانید از رنگ‌های آبی و سبز تیره هم استفاده کنید یا حتی به سراغ یک کیف مدرسه رنگی برای چنین استایلی بروید؛ اما در نظر داشته باشید که رنگ‌های ملایم و روشن همچون صورتی یا زرد ملیح و برخی رنگ‌های مات و کدر برای پوشش اسپرت مناسب نیستند و تناسب ظاهری آن را به هم می‌زنند.

 

استایل هنری

برخلاف استایل اسپرت، در پوشش هنری می‌توانید یک کیف مدرسه صورتی کیوت را امتحان کنید یا به سراغ رنگ‌های روشن و ملایم بروید. همچنین رنگ‌های جیغ و شاین هم با استایل هنری ست می‌شوند؛ به شرطی که یکی دیگر از اجزای پوششتان نظیر کفش یا کلاه نیز به رنگ آن‌ها باشد. بنابراین چه یک کیف مدرسه صورتی کمرنگ بخرید و چه کوله پشتی قرمزرنگ براق و خاص، استایل شما به تناسب خواهد رسید و ظاهرتان را هنرمندانه خواهد کرد. در این زمینه حتماً باید پیش از خرید مطمئن شوید که ظاهر کیف و کوله ازجمله رنگ و نقش یا طرح آن، خلاف قوانین مدرسه نباشد.

 

استایل کلاسیک

در پوشش کلاسیک و سنتی هم کیف مدرسه مشکی جایگاه ثابت و انکارناپذیری دارد. در واقع استایل کلاسیک هیچ‌وقت برای پوشش مدرسه از مد نمی‌افتد و همچنین خلاف قوانین مدارس هم نیست. به‌علاوه چه در دختران و چه در پسران دانش‌آموز، ساختن چنین استایلی بسیار راحت و کم‌هزینه است و همیشه به همه‌ی دانش‌آموزان می‌آید. شما می‌توانید از کیف بنفش دخترانه مدرسه یا از کوله‌های سبزآبی پسرانه هم در چنین‌سبک پوششی استفاده کنید و ظاهر آراسته‌ای بسازید. البته در انتخاب طیف هر رنگ، به سن دانش‌آموز کاملاً دقت کنید.

 

کیف بنفش مدرسه

 

رنگ کیف مناسب دبیرستان

همان‌طور که گفتیم، گاهی یک کوله پشتی بنفش فانتزی برای دانش‌آموزان دبیرستانی مناسب نیست و بیشتر به درد بچه‌های دبستانی می‌خورد. همچنین ممکن است اغلب دانش‌آموزان ابتدایی از رنگ مشکی و خاکستری بیزار باشند و دلشان رنگ‌های شاد و روشن بخواهد. این موضوع نشان می‌دهد که سن فرد، عامل مهمی در انتخاب رنگ مناسب کیف است. البته سلیقه دانش‌آموز هم مهم است و ممکن است فردی در سال آخر دبیرستان، یک کیف مدرسه بنفش کرومی را به کوله‌ای مشکی و ساده ترجیح دهد. اما به طور کلی، رنگ‌های غیرملایم و مات بیشتر توسط دبیرستانی‌ها مورد استقبال قرار می‌گیرند.

 

رنگ کیف مناسب دبستان

امروزه در میان مدل‌های دبستانی می‌توان از کیف مدرسه بنفش کیوت تا کوله‌های صورتی گل گلی را برای دانش‌آموزان دختر و انواع کیف و کوله‌های سبز و آبی با عکس ابرقهرمانان را برای دانش‌آموزان پسر پیدا کرد. بچه‌های کوچک‌تر رنگ‌های ملایم و براق را به رنگ‌های مات ترجیح می‌دهند و البته مدل‌های طرح‌دار را بیشتر از نمونه‌های ساده دوست دارند. مثلاً یک کوله پشتی یاسی یا کیف زرد و نارنجی ملایم در این رده سنی بیشتر به فروش می‌رسد و رنگ‌های تیره طرفدار چندانی ندارد. البته تصمیم نهایی را باید خود دانش‌آموز با سلیقه‌ی شخصی‌اش بگیرد.

 

بهترین رنگ کوله برای دختر

گاهی دختران در فروشگاه‌های کیف، در خصوص قیمت کیف مدرسه دخترانه نوجوان مشکی سوال می‌پرسند و پسران به دنبال کوله‌هایی بزرگ‌تر و راحت‌تر هستند. اما تفاوت رنگ بر اساس جنسیت نیز نباید نادیده گرفته شود. هر چند این یک موضوع قطعی نیست؛ اما بر حسب تجربه، دانش‌آموزان دختر رنگ‌های گرم نظیر قرمز، صورتی، زرد، نارنجی و… را بیشتر دوست دارند. البته رنگ‌های خنثی هم همواره محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند تا جایی که کیف مدرسه دخترانه مشکی جزو مدل‌های پرطرفدار در بین دخترها است. رنگ‌های سفید و هلوگرامی هم مورد توجه خاص‌پسندان قرار می‌گیرند.

 

کیف مدرسه چه رنگی بخریم؟

 

بهترین رنگ کوله برای پسر

معمولاً یک کیف مدرسه رنگی که از ترکیب رنگ‌های زیادی ساخته شده باشد، چندان مورد استقبال دانش‌آموزان پسر قرار نمی‌گیرد و اغلب پسرها علاقه‌مند به مدل‌های تک رنگ یا حداکثر دورنگ هستند. در میان رنگ‌های موجود نیز طیف رنگی آبی و سبز در زمره پرفروش‌ترین‌ها قرار دارد و پس از آن رنگ‌های خاکستری، قهوه‌ای و بنفش تیره پرطرفدار هستند. همچنین مانند استقبال دختران از کیف مدرسه دخترانه اسپرت مشکی در میان پسران هم رنگ سیاه بسیار محبوب است و به خوبی با رنگ‌های رایج لباس فرم مدرسه پسرانه هماهنگ می‌شود.

 

کدام رنگ کوله پشتی برای مدرسه مناسب تر است؟

با توصیفات ارائه‌شده، گاهی یک کیف مدرسه پسرانه قرمز می‌تواند انتخاب مناسبی باشد و از طرفی خرید یک کوله سرمه‌ای یا مشکی توصیه نشود. در واقع با توجه به مواردی که ذکر شد، حتماً فهمیده‌اید که مناسب‌ترین رنگ کیف و کوله پشتی برای مدرسه شما به عوامل مختلفی وابسته است و نمی‌توان الگوی یکسانی را برای همه دانش‌آموزان در نظر گرفت. بنابراین اگر با مد نظر قرار دادن سلیقه، روحیات، شخصیت، قوانین مدرسه و… به این نتیجه رسیدید که به عنوان مثال یک کیف بنفش مدرسه برایتان مناسب است، حتماً آن را بخرید و نگران نظر دوستان و همکلاسی‌هایتان نباشید؛ چراکه آن‌چه بیش از همه اهمیت دارد، رضایت خود شماست.

 

کیف دخترانه آبی

 

راهنمای شستشوی کیف رنگی مدرسه

گاهی دانش‌آموزی با ذوق یک کیف مدرسه دخترانه بنفش یا یک کوله هولوگرامی پسرانه می‌خرد، اما بعد از اولین شستشو متوجه تغییر رنگ یا آسیب‌دیدگی کوله می‌شود. برای آن که کیف شما حین شستن تغییر رنگ ندهد، باید جنس آن را بشناسید و بدانید کدام مواد شوینده برای آن مناسب است یا کدام مواد به آن آسیب می‌زند. همچنین نباید یک کیف مدرسه آبی دخترانه را با لباسی قرمز و نارنجی که رنگ پس می‌دهد، با هم داخل ماشین لباس‌شویی بیندازید. در صورت نیاز می‌توانید موارد فوق را حین خرید از فروشنده بپرسید.

 

علت رنگ رفتگی کوله پشتی مدرسه چیست؟

اگر پس از مدتی رنگ کیف دخترانه آبی شما رفت، نمی‌توانید بلافاصله بگویید جنس آن نامرغوب و بی‌کیفیت بود؛ زیرا عوامل و دلایل مختلفی باعث رنگ‌رفتگی کیف و کوله‌های مدرسه می‌شود. مثلاً قرار دادن طولانی‌مدت کیف در معرض نور مستقیم خورشید یا کنار حرارت زیاد مانند فضای نزدیک به بخاری، روی تغییر رنگ آن تأثیرگذار است. همچنین ساییدگی زیاد سطح کیف مدرسه سبز یا رنگ‌های دیگر با سطوح مختلف، رنگ آن را زود از بین می‌برد. تنها راه جلوگیری از این اتفاق، نگهداری و مراقبت اصولی از کیف و پاکسازی مداوم آن از آلودگی‌ها است.

 

نحوه ترمیم رنگ کیف و کوله

در مدل‌هایی با رنگ روشن‌تر نظیر کیف مدرسه دخترانه زرد معمولاً رفتن رنگ کیف چندان به چشم نمی‌آید؛ اما در برخی مدل‌ها به محض این‌که بخشی از کوله پشتی یا کیف کمی دچار رنگ‌رفتگی می‌شود، ظاهر آن را کاملاً به هم می‌زند و جلوه‌ی زشتی به خود می‌گیرد. بیشتر اوقات شما نمی‌توانید با یک تغییر رنگ جزئی، کیف مدرسه صورتی دخترانه یا کوله‌های تیره و سیاه خود را دور بیندازید؛ بنابراین بهترین کار، ترمیم و اصلاح رنگ آن‌هاست. این کار در خانه قابل انجام نیست؛ بلکه باید کیف را به مرکز معتبری تحویل دهید تا با رنگ‌های ثابت و مشابه، سطح کوله را یکدست و زیبا کنند.

 

کدام رنگ ها همیشه مد روز هستند؟

اکنون سال‌هاست که کیف مدرسه صورتی کیوت برای دختران و کوله‌های سبز و آبی هولوگرامی برای پسران پرفروش هستند و هنوز از مد نیفتاده‌اند. در واقع برخی رنگ‌ها، سال‌های بیشتری مورد استقبال دانش‌آموزان قرار می‌گیرند و قدیمی نمی‌شوند. اگر بخواهیم محبوب‌ترین رنگ‌ها را دسته‌بندی کنیم، کیف مدرسه صورتی کمرنگ و کوله‌پشتی‌های مشکی همواره خریداران پر و پا قرصی دارند و بنابراین دانش‌آموزانی که می‌خواهند بیش از یک سال کیف و کوله‌شان را استفاده کنند، می‌توانند چنین رنگ‌هایی را در اولویت قرار دهند.

 

کیف مدرسه سبز

 

نقش جنس کیف روی رنگ آن

بدیهی است که در میان محصولاتی از جنس چرم طبیعی، بیشتر کیف مدرسه مشکی یا کوله‌های قهوه‌ای پیدا می‌شود؛ در حالی که در میان نمونه‌های نایلونی و پلی‌استری تنوع رنگ بیشتری به چشم می‌خورد. بنابراین جنس بدنه کیف هم تعیین‌کننده رنگ آن است. از طرفی اگر‌کیفیت جنس محصول بالا باشد، تثبیت رنگ بیشتری دارد. در این صورت اگر مدل مرغوبی بخرید، دیگر نباید نگران باشید که کیف بنفش دخترانه مدرسه یا کوله‌پشتی خاکستری پسرانه دلخواهتان بعد از مدتی از رنگ و رو بیفتد و ظاهر زشتی به خود بگیرد.

 

تأثیر رنگ کیف روی قیمت آن

برخی از مدل‌های این محصول نظیر کوله پشتی بنفش فانتزی ممکن است قیمت کمی بیشتری در مقایسه با دیگر رنگ‌ها داشته باشند. اگرچه رنگ کیف‌ها تأثیر چندانی روی هزینه نهایی آن‌ها نمی‌گذارد، اما اندکی اختلاف قیمت در برخی رنگ‌های پرطرفدار کاملاً طبیعی است. از طرفی در میان بعضی برندها، برخی رنگ‌ها محبوب‌تر هستند. به عنوان مثال یک کیف مدرسه بنفش کرومی یا یک کوله مدرسه کت مشکی تقریباً هیچ‌وقت گوشه مغازه‌ها خاک نمی‌خورد و خیلی زود به فروش می‌رسد! پس اگر به دنبال رنگ خاصی می‌گردید، تعلل نکنید و زودتر آن را سفارش دهید.

 

سخن پایانی

فرقی نمی‌کند شما به دنبال یک کیف مدرسه بنفش کیوت بگردید یا دلتان کوله‌ای آبی و اسپرت بخواهد؛ در هر حال باید معیارهای زیادی را در نظر بگیرید تا بعداً از انتخاب رنگ کیف مدرسه‌تان پشیمان نشوید. همیشه این موضوع را در نظر داشته باشید که جزئی‌ترین ویژگی‌های کیف هم تأثیرات چشمگیری روی استایل شما می‌گذارد و ممکن است یک کوله پشتی یاسی تفاوت زیادی با یک کیف رنگ بنفش ایجاد کند. البته مهم‌تر از همه‌ی این‌ها، سلیقه شخصی شماست. پس راهنمایی‌های ذکرشده در این مقاله را در نظر بگیرید و سپس طبق خواست خودتان محصول نهایی را سفارش دهید.

 

کوله مدرسه دخترانه کوله مدرسه پسرانه

    کوله مدرسه دخترانه        کوله مدرسه پسرانه

 

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.