آیا برزنت بهترین جنس کیف و کوله پشتی مدرسه و دانشگاه است؟

کیفچه
آخرین بروز رسانی: 6 شهریور 1403
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
کیف برزنتی دانشجویی

آیا برزنت بهترین جنس کیف و کوله پشتی مدرسه و دانشگاه است؟

هر دانشجو یا دانش‌آموزی دست‌کم یک‌بار تجربه استفاده از کیف مدرسه برزنتی دخترانه یا کوله‌های برزنت پسرانه را داشته است؛ حتی اگر این جنس پارچه را نشناسد! برزنت را می‌توان پرطرفدارترین و پرکاربردترین ماده در ساخت انواع کیف‌ها و کوله‌پشتی‌ها دانست که در میان مدل‌های مدرسه ای و دانشگاهی هم محبوبیت زیادی دارد. یک کیف برزنتی دانشجویی با داشتن ویژگی‌هایی مانند استحکام بالا، وزن سبک، ظاهر ساده و زیبا و… می‌تواند جایگزین خوبی برای سایر جنس‌های کیف و کوله پشتی باشد. اما خصوصیات اصلی این پارچه چیست و چرا آن را بهترین می‌دانیم؟ با کیفچه همراه باشید تا پاسخ این پرسش‌ها را بررسی کنیم.

 

کوله پشتیس دانشجویی   کیف مدرسه 1

  کوله پشتی دانشجویی        کوله پشتی مدرسه

 

پارچه برزنت چیست؟

وقتی حرف از یک کوله پشتی مدرسه پسرانه برزنتی زده می‌شود، منظور محصولی است که بدنه اصلی و دیواره خارجی آن از پارچه برزنت ساخته شده باشد. این پارچه در انواع مختلفی تولید می‌شود که برخی از آن‌ها بسیار ضخیم و چندلایه و برخی دیگر نازک و یک‌لایه هستند. همچنین برزنت به خودی خود تا حدی ضد آب است؛ اما مدل‌های خاصی از آن با قابلیت ضد رطوبت قوی‌تری ساخته می‌شود. علاوه بر این انواعی از برزنت دارای سطوح لیز و براق‌تری هستند و برخی دیگر سطح زبر و کدرتری دارند. با توجه به این ویژگی‌ها باید گفت که تمام مدل‌های برزنت برای ساخت کیف و کوله استفاده نمی‌شود؛ بلکه جنس خاصی از آن بدین منظور به کار می‌رود که به برزنت کیفی معروف است.

 

برزنت کیفی

هنگامی که یک کیف دانشجویی برزنتی می‌خرید، محصولی به دست می‌آورید که در تولید آن از برزنت کیفی استفاده شده است. ضخامت این نوع پارچه نسبتاً کم و در نتیجه انعطاف‌پذیری آن بیشتر است. از طرفی استحکام بالا و وزن سبک آن باعث می‌شود که برای تولید هر نوع کیفی مناسب باشد. باید توجه کرد که در ساختار و بدنه اغلب کیف‌های برزنتی پارچه‌هایی از جنس پلی اتیلین، پلی استر با روکش پارافین، کرباس و… نیز استفاده می‌شود. مقاومت خوب چنین پارچه‌ای در برابر رطوبت و اشعه UV موجب شده برای اغلب آب و هواها مناسب باشد و بنابراین گزینه خوبی جهت تولید کوله‌های مدرسه و دانشگاه به شمار رود.

 

کیف دانشجویی برزنتی

 

ویژگی کیف های برزنتی مدرسه

شاید از خود بپرسید مزیت کوله پشتی برزنتی فانتزی به یک کیف نایلونی یا پلی استری چیست و چه ویژگی‌های برجسته‌ای در آن وجود دارد که ما را به خریدش ترغیب کند؟ همان‌طور که اشاره شد، کیف‌های ساخته‌شده از برزنت خصوصیات مثبت متعددی دارند که باعث شده در درازمدت و با وجود ورود محصولات متنوع به بازار، همچنان پرفروش باشند. به عنوان مثال، یک کیف مدرسه برزنتی پسرانه با وجود سبکی وزن، دوام خوبی برای حمل اشیای سنگین نظیر چندین کتاب را دارد و از طرفی به دلیل شستشوی آسان، پس از استفاده مکرر در مدرسه یا دانشگاه به راحتی شسته می‌شود. دیگر ویژگی‌های این کیف در ادامه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

استحکام و ماندگاری

بسیاری از دانشجویان به دنبال مدلی از کیف برزنتی دانشگاه می‌گردند که بتوانند آن را برای بیش از یک سال از دوران تحصیل خود استفاده کنند و نگران خرابی زودهنگام کیف نباشند. باید گفت که یکی از ویژگی‌های برجسته برزنت همین ماندگاری بالای آن است. در صورت استفاده صحیح و مراقبت اصولی از محصول، کیف یا کوله برزنتی شما برای چند سال مثل روز اول کار می‌کند. از طرفی استحکام این پارچه بسیار زیاد است و در صورت مرغوبیت عالی و دوخت باکیفیت، تحمل وزن سنگینی از وسایل را دارد. اگر برایتان مهم است کیف مدرسه‌تان سریع پاره نشود و از بین نرود، جنس برزنت را امتحان کنید.

 

وزن سبک و راحت

آن‌چه محصولاتی نظیر کوله پشتی مدرسه دخترانه برزنتی را از دیگر انواع کیف‌های مدرسه و دانشگاه متمایز می‌کند، وزن سبک و استاندارد آن است. شاید چنین خصوصیتی برای کیف‌های مهمانی که هر چندوقت یک‌بار استفاده می‌شوند چندان مهم نباشد؛ اما وقتی قرار است کیفی را به طور روزانه به مدرسه و دانشگاه ببرید و ساعت‌ها بر دوش خود حمل کنید، سبکی وزن آن اهمیت زیادی پیدا می‌کند. یک کوله برزنتی برای دانشگاه به شما این امکان را می‌دهد که کتاب و جزوه‌های بیشتری درون آن بگذارید و آن را بدون خسته شدن، برای مدت طولانی حمل کنید. البته در این کیف‌ها هم رعایت سقف وزن استاندارد وسایل مهم است.

 

خاصیت ضد آب

همه می‌دانند که یکی از خصوصیات اصلی کیف برزنت دانشگاهی آب‌گریز بودن آن است. ویژگی ضدآب یا ضدرطوبت این امکان را به کیف می‌دهد که از لوازم داخل آن در برابر نفوذ رطوبت خارجی نظیر آب باران محافظت کند. مخصوصاً اگر قرار باشد لوازم کاغذی نظیر کتاب و دفتر یا تجهیزات الکترونیک از قبیل لپ‌تاپ را به دانشگاه ببرید، این ویژگی اهمیت بیشتری می‌یابد. از طرفی ممکن است در مواقع خاصی بخواهید درون کیف مدرسه برزنتی دخترانه خود لوازمی همچون قمقمه آب یا لباس‌های ورزشی خیس و عرق‌کرده را بگذارید. در این صورت از عدم نشت رطوبت آن‌ها به بیرون نیز مطمئن خواهید بود.

 

شست و شوی آسان

به علت استفاده مکرر و روزمره از کیف برزنتی دانشجویی و احتمال بالای کثیف شدن زودبه‌زود آن، این مهم است که کیفتان به سادگی شسته شود و هر بار شما را به دردسر نیندازد. برخی مدل‌های پارچه‌ای و کتانی یا نمونه‌های چرمی چنین قابلیتی ندارند؛ اما برزنت بسیار راحت شسته می‌شود و معمولاً لکه خاصی روی آن باقی نمی‌ماند. البته در صورت آلوده شدن با مواد روغنی و ماندگار، می‌توان از شوینده‌های قوی‌تر برای پاکسازی آن‌ها استفاده کرد. کیف‌ها و کوله‌پشتی‌های برزنتی تقریباً به هیچ‌کدام از مواد شوینده رایج حساسیت ندارند؛ البته بهتر است حین خرید، در این خصوص از فروشنده سوال پرسید یا کاتالوگ محصول را بررسی کرد.

 

تنوع رنگ زیاد

چه بخواهید یک کوله پشتی مدرسه پسرانه برزنتی بخرید و چه به دنبال کوله‌ای دخترانه از این جنس باشید، معمولاً در انتخاب طرح و رنگ دلخواهتان درگیر محدودیت‌ها نمی‌شوید. اگرچه برخی پارچه‌های طبیعی استفاده‌شده در تولید کیف‌ها طیف رنگی کمتری را در اختیار مشتری می‌گذارند، اما برزنت این‌گونه نیست و تنوع رنگ و نقش زیادی دارد. چنین خاصیتی باعث می‌شود پارچه برزنت کیفی برای هر سن و سالی کاربرد داشته باشد و از کیف و کوله‌های دبستانی و مهد کودکی تا دبیرستانی و دانشگاهی را به علاقه‌مندان عرضه کند. بنابراین شما امکان انتخاب رنگ‌های گرم و سرد و حتی خنثی را مطابق با سلیقه و استایل خود خواهید داشت.

 

مقاومت در برابر سایش

اگر قرار است در کیف دانشجویی برزنتی خود لوازم حساسی نظیر تبلت یا لپ‌تاپ حمل کنید، باید خیالتان از بابت عدم آسیب دیدن یا خراش افتادن بر روی آن‌ها راحت باشد. البته انواعی از کیف‌های برزنتی به‌طور ویژه برای حمل لپتاپ ساخته می‌شوند و در بدنه خود لایه‌های ضربه‌گیر دارند. اما اگر مجبورید دستگاه خود را با مدلی معمولی از کوله پشتی برزنتی فانتزی حمل کنید، مطمئن باشید که دست‌کم ساییدگی و خراشی روی بدنه‌اش نمی‌افتد. پارچه برزنت با وجود ضخامت نه‌چندان زیاد، در برابر سایش مقاوم است و معمولاً دچار خط و خش نمی‌شود. این ویژگی، ظاهر کیف را هم برای مدت طولانی‌تری زیبا نگه می‌دارد.

 

هماهنگی با هر استایل

گفتیم که تنوع رنگ بالای کیف مدرسه برزنتی دخترانه یا مدل‌های پسرانه باعث می‌شود که ست کردن آن‌ها با لباس فرم مدرسه و پوشش دانشجویی راحت‌تر باشد؛ اما تمام ویژگی‌های ظاهری برزنت فقط در رنگ آن خلاصه نمی‌شود. بافت سطحی برزنت کیفی دارای نقش‌های ریز و ظریفی است و حالت چشم‌نوازی را ایجاد می‌کند. ایستایی آن نیز با وجود انعطاف‌پذیری‌اش بسیار مناسب می‌باشد و امکان حفظ حالت و ساختار ظاهری کیف را برای مدتی طولانی فراهم می‌کند. مجموع این خصوصیات موجب شده که هماهنگ کردن کیف‌های برزنتی با رنگ‌های مختلفی از یونیفرم مدارس یا استایل‌های گوناگونی از پوشش دانشجویی نظیر استایل کلاسیک و رسمی، استایل اسپرت و… راحت‌تر باشد.

 

کاربرد چند منظوره

با نکاتی که ذکر شد، حتماً فهمیده‌اید کیف برزنتی دانشجویی را می‌توانید در موقعیت‌های دیگر هم به کار ببرید. در واقع یک کیف مجلسی کارآیی بیشتری خارج از مهمانی‌ها و مجالس ندارد، یا یک کوله بزرگ کوهنوردی به درد ترددهای روزمره در شهر نمی‌خورد. اما کیف و کوله‌های برزنتی مخصوص مدرسه و دانشگاه، به نحوی طراحی شده‌اند که در سایر موقعیت‌ها نظیر گردش روزانه، سفر کوتاه، خرید رفتن و… هم کاربردی باشند. البته توصیه می‌شود تا حد امکان، هر کیف و کوله را در موقعیت مخصوص به خود استفاده کنید تا ضمن جلوگیری از آسیب‌دیدگی احتمالی آن، طول عمر محصول را نیز افزایش دهید.

 

موارد استفاده از برزنت کیفی

استفاده از پارچه برزنت صرفاً به تولید کوله پشتی مدرسه پسرانه برزنتی محدود نمی‌شود، بلکه قابلیت‌های وسیع‌تری دارد و در حوزه‌های مختلف صنعت نساجی به کار می‌رود. به عنوان مثال، آن دسته از کیف‌های دانش‌آموزی و دانشجویی که برای حمل لپ تاپ ساخته می‌شوند، اغلب بدنه برزنتی دارند. همچنین بسیاری از مدل‌های کیف دانشجویی برزنتی یا کیف برزنت مخصوص مدرسه، دارای جامدادی ست از جنس همان پارچه‌ی برزنتی هستند. گاهی می‌توانید همراه کیف مدرسه ای برزنتی خود یک ساک برزنت مشابه هم بخرید تا برای حمل وسایل ورزشی باشگاه استفاده کنید و بنابراین هماهنگی استایل و ظاهرتان هم به خوبی حفظ می‌شود.

 

کیف مدرسه برزنتی دخترانه

 

مزایای کیف برزنتی برای مدرسه

با توجه به موارد فوق، برای کوله پشتی برزنتی فانتزی می‌توان مزایا و ویژگی‌های مثبت متعددی برشمرد که در مقایسه با جنس‌های دیگر نظیر کتانی، پنبه‌ای، پلاستیکی، چرم مصنوعی، فومی و… برای بسیاری از خریداران ارجحیت دارد. البته هنگام در نظر گرفتن این ویژگی‌ها باید از تناسب آن با نیاز خود مطمئن شوید. برخی از مزایای چنین محصولی شامل موارد زیر است:

  • عدم تغییر رنگ شدید در برابر نور آفتاب همچون کیف‌های نایلونی و پلی استری
  • رطوبت‌گریز بودن و حفاظت در برابر آب در مقایسه با مدل‌های پنبه‌ای و نخی
  • استحکام بسیاری بیشتر از نمونه‌های فومی یا پارچه‌ای و عدم پارگی زودهنگام
  • عدم نیاز به روغن‌کاری همچون کیف‌های ساخته‌شده از چرم طبیعی

 

معایب کیف برزنتی برای مدرسه

بدیهی است که کیف مدرسه برزنتی پسرانه یا نمونه‌های دخترانه هم مانند سایر جنس‌های این محصول، معایب یا ویژگی‌های منفی خاصی دارند که در دیگر مدل‌ها دیده نمی‌شود. البته وجود این خصوصیات لزوماً به معنای ضعف محصول نیست و شاید بسیاری از آن‌ها اصلا برای خریداران اهمیت نداشته باشد. بااین‌حال، برخی نقطه‌ضعف‌های کیف‌های برزنتی مدرسه عبارتند از:

  • عدم امکان گردش هوا در کیف و در نتیجه تهویه نامناسب در مقایسه با مدل‌های همچون کیف کتان
  • طول عمر کمتر نسبت به کیف‌های ساخته‌شده از چرم حیوانی
  • تجزیه‌پذیری دیرهنگام در طبیعت و احتمال بروز آسیب‌های زیست‌محیطی

 

وسایل قابل حمل در کوله های برزنت

شاید برایتان مهم باشد که پیش از خرید یک کیف برزنتی دانشگاه بدانید چه وسایلی را می‌توان درون آن حمل کرد. همان‌طور که از نامش پیداست، چنین کیف یا کوله‌ای برای استفاده در مدرسه و دانشگاه ساخته می‌شود و بدیهی است که لوازم ضروری محل تحصیل را در خود جای می‌دهد. حتی برخی مدل‌های کوله پشتی مدرسه دخترانه برزنتی دارای جیب‌ها و محفظه‌های مخصوصی برای انواعی از لوازم التحریر هستند. بااین‌حال، در کنار وسایل فوق می‌توان اشیای خاصی را در کیف‌های برزنتی جای داد که شاید امکان حمل آن‌ها با کیف‌هایی از جنس‌های دیگر وجود نداشته باشد. در ادامه، برخی از این وسایل معرفی می‌شود.

 

نوشت افزار روزمره

همان‌طور که ذکر شد، کاربرد اصلی کیف برزنت دانشگاهی حمل نوشت افزار دانشگاه یا لوازم تحریر مدرسه است. شما می‌توانید در چنین کیف یا کوله‌پشتی مقاومی انواع کتاب و دفتر تحصیلی، جزوه و کلاسورهای بزرگ و کوچک، جامدادی و تعداد زیادی مداد و خودکار، دفترچه یادداشت، انواع خط‌کش‌ها و لوازم کوچک و خرده‌ریز همچون برچسب‌های یادداشتی، کلید و کیف پول، تلفن همراه و… را جای دهید. این را در نظر داشته باشید که سایر کیف و کوله‌های برزنتی از قبیل مدل‌های مخصوص کوهنوردی یا باشگاهی و مسافرتی، لزوماً برای مدرسه و دانشگاه مناسب نیستند و حتی ممکن است به‌جای نظم‌دهی به لوازم، بیشتر موجب به‌هم‌ریختگی آن‌ها شوند.

 

وسایل سنگین مدرسه

قبلاً گفته شد امتیازی که اغلب نمونه‌های کیف مدرسه برزنتی دخترانه یا مدل‌های پسرانه در مقایسه با برخی از کیف‌ها و کوله‌های ساخته‌شده از جنس‌های دیگر دارند، قابلیت حمل وسایل سنگین است. این لوازم سنگین می‌تواند شامل کتاب‌های تست و کتب کمک‌درسی بزرگ و حجیم، کلاسورهای چندبخشی و سنگین، تجهیزات خاص مخصوص آزمایشگاه مدرسه یا دانشگاه و… باشد. البته بهتر است آن دسته از لوازم سنگین یا حساس را که بدنه تیز و برّنده‌ای دارند، داخل کاور یا جعبه محافظ مخصوص بگذارید و سپس درون کیف قرار دهید. این کار هم باعث محافظت از خود کیف می‌شود و هم از آسیب‌دیدن دیگر لوازم داخل آن جلوگیری می‌کند.

 

لوازم مرطوب

با توجه به وجود خاصیت ضد آب در کیف برزنتی دانشجویی می‌توان به راحتی از آن برای حمل لوازم مرطوب استفاده کرد و نگران نشت خیسی و رطوبت آن‌ها به بیرون نبود. البته در نظر داشته باشید که کیف‌های مدرسه و دانشگاه در اصل مخصوص حمل لوازم تحریر هستند و بیشتر نوشت‌افزارها هم به آب حساسیت دارند. بنابراین هنگامی که درون کوله پشتی مدرسه پسرانه برزنتی یا مدل‌های دخترانه، انواع نوشت افزار را قرار می‌دهید باید از گذاشتن لوازم خیس در کنار آن‌ها خودداری کنید. اما اکر کیفتان را صرفاً برای زنگ ورزش و ساعت باشگاه به کار می‌برید، می‌توانید گرمکن عرق‌کرده یا لباس شنای مرطوب را داخل آن بگذارید و به خانه برگردانید.

 

کوله پشتی مدرسه پسرانه برزنتی

 

راهنمای تمیز کردن کیف های برزنتی مدرسه

به علت استفاده روزمره، کیف دانشجویی برزنتی شما معمولاً در مدت کوتاهی کثیف و پر از زباله‌های ریز می‌شود و این امری طبیعی است. گاهی ممکن است به صورت ماهانه یا حتی هفتگی نیاز به شست‌وشوی آن داشته باشید و از آن‌جایی که شستن زیاد و غیراصولی هم محصول را زود از بین می‌برد، باید با شیوه صحیح پاکسازی آن آشنا شوید. ابتدا در نظر بگیرید که کوله پشتی برزنتی فانتزی شما از کدام جنس برزنت ساخته شده و تا چه حد مقاومت دارد. سپس نوع لک‌ها و آلودگی‌ها را شناسایی کرده و شوینده مناسب آن‌ها را انتخاب کنید. در نهایت باید کیف یا کوله را به نحوی بشویید که حین شستن دچار ‌پارگی و خرابی نشود.

 

تخلیه ضایعات و برداشتن آلودگی سطحی

درست است که کیف مدرسه برزنتی دخترانه یا مدل‌های پسرانه به راحتی با آب شسته می‌شوند، اما اگر آلودگی سطحی برجسته‌ای روی آن‌ها وجود دارد باید ابتدا آن را با کاردک یا دستمال خشک و زبری بردارید. مراقب باشید که تا حد امکان آلودگی‌ها به بافت کیف نفوذ نکند. همچنین لازم است کیف برزنتی دانشجویی خود را قبل از شستشو با آب، از هر نوع زباله ریز و درشتی تخلیه کنید. معمولاً در گوشه جیب‌ها و محفظه‌ها زباله‌های ریزی انباشه می‌شود که باید با دست تخلیه گردد. همچنین اگر آستر کیف بیرون می‌آید، آن را خارج کنید و از تمام زباله‌ها بتکانید. با طی کردن این مرحله، کوله پشتی یا کیف برای ادامه روند پاکسازی آماده می‌شود.

 

انتخاب شوینده مناسب

در انتخاب شوینده مناسب برای کوله پشتی مدرسه پسرانه برزنتی نیازی نیست حساسیت زیادی به خرج دهید. برای شست و شوی این جنس پارچه می‌توانید یک قاشق از شوینده‌های ملایم مانند پودر لباسشویی، صابون یا حتی جوش شیرین را با یک فنجان آب مخلوط کنید و محلول مناسبی بسازید. مطمئن شوید که ماده انتخاب‌شده، قدرت زیادی برای شستن مواد شیمیایی نداشته باشد تا باعث از بین رفتن رنگ یکدست کیف دانشجویی برزنتی نشود. همچنین اگر احساس کردید غلظت محلول بیش از حد نیاز شد، مقدار بیشتری آب به آن اضافه کنید تا باعث خرابی سطح برزنت نشود. دقت کنید که شوینده‌های مخصوص روغنی برای کیف‌های برزنتی مناسب نیستند.

 

تنظیم دمای آب برای برزنت

در شست و شو و پاکسازی کوله پشتی برزنتی فانتزی یا مدل‌های دانشگاهی، دمای آب اهمیت زیادی دارد. پارچه برزنتی که دارای نقش‌های چاپی باشد، نسبت به دمای زیاد حساس است و اگر آن را با آب بسیار داغ بشویید، ممکن است رنگ و نقش خود را از دست بدهد یا حتی ایستایی‌اش کمتر شود و بنابراین شکل و حالت کوله یا کیف به هم بخورد. می‌توانید ابتدا بخش کوچکی از کیف مدرسه برزنتی پسرانه را با دمای آب مد نظر بشویید و اگر آب تغییر رنگ داد و به رنگ بدنه کیف درآمد، دمای آن را کمتر کنید. همچنین می‌توانید پس از خیساندن بخشی از کیف در دمای آب مورد نظر به مدت ۱۰ دقیقه، حوله سفیدی روی آن بکشید تا مطمئن شوید رنگش را از دست می‌دهد یا نه.

 

انتخاب روش صحیح شستن

انتخاب راهکار درست شستن کیف برزنتی دانشگاه هم به نوع جنس آن بستگی دارد. اگر کیفتان نقش و برچسب خاصی ندارد، از مسواک قدیمی برای پاک کردن لکه‌ها (با محلول آب و شوینده) استفاده کنید و روی بخش‌های دیگر کیف هم یک اسفنج نرم آغشته به محلول بکشید. اما اگر کیف و کوله‌های برزنتی مدرسه‌ای طرح چاپی دارند، می‌توان برای چند دقیقه درون محلول مورد نظر قرار داد و سپس آن‌ها را با آب خالی شست. همچنین امکان شستن کوله پشتی مدرسه دخترانه برزنتی با ماشین لباس‌شویی وجود دارد و ضمن پاکسازی بسیار خوب و از بین رفتن لکه‌ها، آسیبی به آن وارد نمی‌شود.

 

کیف برزنتی دانشگاه

 

قیمت کیف برزنتی مدرسه و دانشگاه

هنگام انتخاب کیف برزنت دانشگاهی با قیمت‌های مختلفی مواجه می‌شوید که ممکن است شما را سردرگم کند. باید بدانید هزینه تمام‌شده محصول به عوامل مختلفی نظیر برش دقیق، دوخت منظم، استفاده از الگو و مدل‌های روز، قابلیت‌های جانبی نظیر درگاه USB یا بدنه ضد ضربه و… بستگی دارد. همچنین اگر کیف مدرسه برزنتی دخترانه دلخواه شما دارای جنس ضد آب و حتی نسوز باشد، مبلغ آن بیشتر می‌شود. عامل مهم دیگر، نوع برزنت به‌کاررفته در محصول است. همان‌گونه که بیان شد، برزنت‌ها انواع گوناگونی دارند و هر کدام از خصوصیات ویژه‌ای برخوردار می‌باشند. بنابراین هر چه کیفیت برزنت استفاده‌شده بیشتر باشد، قیمت محصول بالاتر می‌رود.

 

سخن پایانی

در هر فروشگاه تخصصی کیف که وارد شوید، کیف برزنتی دانشجویی را در مدل‌های بسیار متنوع پیدا می‌کنید. بنابراین انتخاب محصول دلخواه بر حسب سلیقه شخصی از بین کیف‌های ساخته‌شده از این جنس کار دشواری نیست و آن‌چه بیشتر اهمیت دارد، توجه به کیفیت بدنه و وجود جیب‌ها و محفظه‌های مناسب در آن است. یادتان باشد که کوله پشتی مدرسه پسرانه برزنتی یا کیف‌های دستی برزنت دخترانه باید علاوه بر ظاهر شیک و زیبا، از دوام خوبی برخوردار باشند و دست‌کم در طول یک سال تحصیلی بتوانند بدون خرابی خاصی عملکرد خوب خود را حفظ کنند. پس به‌جای قیمت ارزان و اندازه کوچک به دنبال مرغوب‌ترین و کاربردی‌ترین مدل آن بگردید.

کوله پشتیس دانشجویی   کیف مدرسه 1

  کوله پشتی دانشجویی        کوله پشتی مدرسه

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.