بهترین مدل کوله پشتی لپ تاپ USB دار کدام است؟

کیفچه
آخرین بروز رسانی: 22 مهر 1403
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
کوله پشتی لپ تاپ USB

بهترین مدل کوله پشتی لپ تاپ USB دار کدام است؟ + کاربرد درگاه شارژر و هندزفری

 

با افزودن قابلیت‌های مدرن به کوله‌های لپ تاپ، کوله پشتی هندزفری دار هم جایگاه خود را بین مشتریان سراسر جهان پیدا کرده و به محصولی محبوب تبدیل شده است. این کوله‌ها که دارای درگاه USB برای اتصال شارژر و همچنین هندزفری هستند، برای افرادی که تجهیزات الکترونیکی مانند لپ تاپ و تبلت را دائماً با خود حمل می‌کنند بسیار کاربردی می‌باشند. نحوه استفاده از کوله پشتی هندزفری دار آسان است و به فرد اجازه می‌دهد تا در طول حرکت، به سادگی از امکاناتی مانند شارژ تلفن همراه یا گوش دادن به موسیقی و… بدون نیاز به در دست گرفتن وسایل الکتریکی خود بهره‌مند شود. در این بخش از کیفچه به معرفی بهترین مدل‌های کوله‌های لپتاپ شارژری و نحوه استفاده از کوله پشتی USB دار پرداخته می‌شود.

 

 

برای دیدن و خرید انواع کوله پشتی با ظرفیت های گوناگون و برندهای مختلف از این لینک استفاده کنید:

                                                                         کوله پشتی لپ تاپ کیف 3 کاره کیف اداری

 

کوله پشتی یو اس بی دار چیست

درست است که قیمت کوله پشتی هندزفری دار بیشتر از مدل‌های ساده می‌باشد، اما کاربرد گسترده آن موجب استقبال از خرید این محصول به ویژه در میان جوانان و نوجوانان شده است. کوله‌های یو اس بی دار شامل یک پورت داخلی یا بیرونی اغلب از نوع USB یا پورت هندزفری هستند که امکان اتصال به انواع موبایل، لپ‌تاپ، تبلت، پاوربانک و… را فراهم می‌کند. بدین ترتیب اگر اهل سفر و ترددهای زیاد بوده و به لپ تاپ و تلفن همراهتان دائماً نیاز داشته باشید، دیگران نگران نحوه شارژ آن در حین رفت و آمد نیستید و در عین حال خیالتان از امن بودن تجهیزات به هنگام شارژ کردن یا گوش دادن به پادکست و… راحت خواهد بود.

 

کوله پشتی یو اس بی دار چیست

 

درگاه بیرونی

پیش از هر چیزی، برای آموزش کوله هندزفری و نحوه استفاده از آن باید نوع درگاه یا پورت‌های تعبیه‌شده بر روی کوله مشخص شود. گفتیم که برخی کوله‌ها پورت خارجی دارند. این پورت‌ها برای دسترسی آسان‌تر، معمولاً در کناره‌ها و روی جیب‌های جانبی یا روی بندهای کوله پشتی قرار می‌گیرند که در این مکان‌ها امن‌تر نیز هستند. به کمک چنین درگاهی می‌توان گوشی را در دست گرفت و با یک کابل، آن را به پاور بانک داخل کوله پشتی متصل کرد. و یا می‌توان تلفن همراه و تبلت را داخل کوله گذاشت و سیم هندزفری یا هدفون را از طریق پورت به آن وصل کرد تا حین راه رفتن و در مسیر مسافرت هم امکان گوش دادن بی‌دردسر به فایل‌های صورتی وجود داشته باشد.

 

درگاه درونی

برخی دیگر از مدل‌های کوله لپ تاپ هندزفری دار شامل پورت داخلی هستند. چنین درگاه‌هایی بیشتر در بخش بالای محفظه لپ تاپ قرار می‌گیرند که متصل به جیب یا محفظه کوچک دیگری برای قرار دادن تجهیزاتی مانند پاوربانک است. به عبارت دیگر، شما می‌توانید دو وسیله الکترونیکی مجزا را که به دلیل حفظ امنیت و سلامتی دستگاه‌ها نباید در یک محفظه مشترک قرار گیرند، در جیب‌های جداگانه‌ای بگذارید و سپس از طریق یک پورت درونی آن‌ها را به هم متصل کنید. البته کوله‌های حاوی درگاه داخلی در بیشتر اوقات یک پورت خارجی هندزفری هم در یک طرف خود دارند که مانند مدل‌های دیگر، برای اتصال هندزفری و هدفون به کار می‌رود.

 

شستن کیف هندزفری دار

شاید این سوال پیش بیاید که شستن کوله پشتی هندزفری دار باید چگونه باشد تا آسیبی به درگاه‌های یواس‌بی آن وارد نشود؟ به طور خلاصه، شستشوی چنین کوله‌ای شامل مراحل زیر است:

  • خالی کردن کوله به‌ویژه از لوازم الکتریکی و حساس به آب
  • جدا کردن پورت در صورت امکان
  • پوشاندن سیم‌ها و درگاه‌های غیر قابل جدا شدن با نوارچسب و درپوش
  • بررسی کاتالوگ محصول برای اطلاع از نکات احتمالی جهت شست و شوی کوله
  • دقت به برچسب‌های داخلی کوله پشتی؛ حاوی حداکثر درجه حرارت مجاز آب، میزان PH مجاز و…
  • امتحان کردن ماده شوینده یا محلول آن بر روی قسمت کوچکی از کیف برای اطمینان از عدم حساسیت
  • لکه‌گیری از آلودگی‌های اصلی به کمک اسفنج آغشته به محلول شوینده
  • خیساندن کوله برای نیم ساعت در محلول در صورت کثیفی زیاد
  • شست‌وشوی کامل کوله پشتی با آب خالی یا محلول شوینده
  • آب کشیدن کوله به طور کامل
  • قرار دادن در هوای آزاد برای خشک شدن
  • کندن نوار چسب و برداشتن درپوش یا نصب دوباره پورت‌های جداشده

 

نحوه استفاده از کوله پشتی هندزفری دار

اگر می‌خواهید از کوله پشتی هندزفری دار برای حمل لپ تاپ یا لوازم مدرسه و دانشگاه استفاده کنید، خوب است با نحوه عملکرد آن هم آشنا شوید. از نظر قراردهی وسایل در کوله پشتی، مانند سایر مدل‌ها می‌توانید هر شیء را در مناسب‌ترین جیب یا محفظه بگذارید. اما برای نصب هندزفری و هدفون، ابتدا گوشی خود را در جیب متصل به پورت قرار دهید و از طریق سیم‌ها یا اتصالات موجود، به آن وصل کنید. سپس می‌توانید هدفون را از بیرون کوله به درگاه هندزفری اتصال داده و بدون نیاز به خارج کردن تلفن همراه که امنیت آن را هم به خطر می‌اندازد، محتواهای صوتی‌اش را بشنوید.

 

نحوه استفاده از کوله پشتی USB دار

اکنون که می‌دانید کوله پشتی یو اس بی دار چیست و چه کاربردی دارد، یادگیری عملکرد آن نیز به کمکتان می‌آید. این کوله‌ها هم مانند مدل‌های هندزفری‌دار استفاده می‌شوند. به عنوان مثال برای استفاده از پاوربانک در این کوله پشتی، ابتدا آن را کاملاً شارژ کرده و سپس درون جیب مخصوص کوله بگذارید. در ادامه لازم است پاور بانک را به کابل ارتباطی درگاه USB وصل کنید و درپوش بخش بیرونی آن را (در صورت وجود) بردارید. در نهایت موبایل خود را با سیم یو اس بی به پورت متصل کرده و منتظر شارژ شدن آن باشید. پیش از راه افتادن، مطمئن شوید کابل‌ها به درستی وصل شده و دستگاهتان در حال شارژ شدن است.

 

مزایای کوله های لپ تاپ پورتی چیست؟

شاید همچنان این سوال مطرح باشد که چرا باید کوله لپ تاپ هندزفری خور یا یک کوله لپ تاپ شارژر دار بخریم؟ مزایای این مدل‌ها نسبت به کوله‌پشتی‌های معمولی چیست؟ آیا نمی‌توان از شارژر و هندزفری در کوله‌های ساده و فاقد پورت هم استفاده کرد؟ باید گفت یکی از دلایل توسعه مدل‌های جدید کوله‌پشتی لپ‌تاپی، نیازهای جدید کاربران است که تولیدکنندگان ایرانی و خارجی را بر آن داشته تا قابلیت‌های تازه‌ای به محصولات خود اضافه کنند. از جمله مزیت‌ها و فواید مهم این کوله‌های پیشرفته هم باید به امکان شارژ راحت تلفن همراه در هر زمان و مکان، حفظ امنیت دستگاه‌ها، صرفه‌جویی در زمان و… اشاره کرد که در ادامه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

سهولت شارژ گوشی

آن‌چه باعث استقبال از کوله لپ تاپ شارژری به ویژه در میان دانشجویان یا کارکنان دائم‌السفر شده است، امکان شارژ کردن آسان گوشی و تبلت در هر زمان و مکانی است؛ بدون آن که نیاز باشد مدام در موقعیت‌های مختلف توقف کنند تا از برق شهری استفاده نمایند یا این‌که ناچار باشند با وجود حمل وسایل دیگر در سفر، گوشی و پاوربانک خود را هم همزمان در دست بگیرند. کوله پشتی هندزفری دار نیز مزیت مشابهی دارد؛ به خصوص برای کسانی که در طول حرکت با گوشی خود کاری ندارند اما می‌خواهند با ترانه‌ها یا پادکست‌ها یا رادیو دلخواهشان گوش دهند.

 

حفظ امنیت تجهیزات

نکته بسیار مهم دیگری که در نحوه استفاده از کوله پشتی هندزفری دار هم به آن اشاره شد، حفظ امنیت وسایل الکتریکی مانند تلفن همراه، پاور بانک، تبلت، لپ تاپ و… است که شاید حین استفاده از کوله‌های عادی امکان‌پذیر نباشد. جیب‌های متصل به پورت USB معمولاً بسیار امن هستند و علاوه بر داشتن بدنه ضد ضربه و دوخت قوی و محکم، از زیپ و دکمه یا حتی قفل‌های رمزدار ایمن و باکیفیتی برخوردارند. بدین ترتیب علاوه بر جلوگیری از بیرون افتادن و آسیب دیدن یا گم شدن تجهیزات، تا حد زیادی مانع از دزدیده شدن آن‌ها می‌شوند. ضمناً احتمال این که پاوربانک یا گوشی خود را جایی در میان مسیر جا بگذارید و فراموش کنید بردارید هم کم می‌شود.

 

صرفه جویی در وقت

آخرین نکته‌ای که در بررسی نحوه استفاده از کوله پشتی USB دار نیز به چشم آمد، صرفه‌جویی مناسب در زمان است؛ به این معنی که برای اتصال دستگاه‌ها به یکدیگر (مثلاً اتصال هدفون و هندزفری به موبایل موجود در کوله یا وصل کردن موبایل به پاور بانک داخل کیف) نیاز به بیرون آوردن تمام آن‌ها و صرف وقت زیادی ندارید. این موضوع برای افرادی که فرصت کمی برای رساندن خود به دانشگاه یا محل کار دارند پراهمیت‌تر است. بنابراین با توجه به مزیت‌ها و فایده‌های ذکرشده، قیمت کوله پشتی هندزفری دار را تحت هر شرایطی می‌توان به‌صرفه و اقتصادی دانست.

 

راهنمای انتخاب بهترین کوله های یو اس بی

پس از آن که دانستیم کوله پشتی یو اس بی دار چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد، برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین مدل این محصول می‌بایست نکاتی را مد نظر قرار دهیم. در واقع باید دانست که نه‌تنها بین مدل‌های غیرایرانی و ایرانی، بلکه حتی بین تولیدات دو برند مجزا هم تفاوت‌هایی از نظر نوع طراحی ساختار کوله پشتی، زیبایی ظاهری، کیفیت اتصالات یواس‌بی، قابلیت‌ها و امکانات افزوده پورت‌ها و… وجود دارد که منجر به تفاوت در کارآیی آن‌ها می‌شود. به همین دلیل لازم است هدف خود از خرید یک کوله‌ی USB دار را بدانید و محصولی را بخرید که تمام نیازهای شما را چه از نظر مرغوبیت و چه از نظر عملکرد برآورده کند. در ادامه، برخی از ویژگی‌های خوب و حتی ضروری چنین کوله‌هایی را با یکدیگر مرور می‌کنیم.

 

وجود درپوش پورت

دانستیم که هنگام شستن کیف هندزفری دار می‌توان با بستن درپوش پورت‌ها تا حد زیادی از نفوذ آب به آن‌ها جلوگیری کرد. وجود درپوش بر روی درگاه یو اس بی صرفاً به درد شست‌وشو نمی‌خورد؛ بلکه علاوه بر آن، مانع از ورود گرد و غبار به درون پورت می‌شود. همچنین داشتن یک درپوش محکم کمک می‌کند تا خطر آسیب دیدن و شکستن بخش بیرونی اتصالات در اثر ضربه یا برخورد اشیای سفت و سخت، به حداقل برسد. بنابراین اگر برایتان مقدور است، حین بررسی اجناس فروشگاه تخصصی کیف مدل‌هایی را بخرید که دارای درب روی پورت‌ها باشند و یا پورتشان در محلی قرار گرفته باشد که کمترین آلودگی و آسیب‌ها به آن وارد شود.

 

امکان شستشوی دستی

نحوه شست‌وشوی کوله جزو نکات مهم در زمان آموزش کوله هندزفری به شمار می‌رود؛ اما بهتر است از همان ابتدا مدلی را انتخاب کنید که امکان شستن دستی آن هم وجود داشته باشد. در واقع از آن‌جایی که در بیشتر نمونه‌ها نمی‌توان اتصالات پورت یواس‌بی را پیش از شستن جدا کرد، عملاً شستن کوله پشتی هندزفری دار در درون ماشین لباس‌شویی غیرممکن می‌شود. بنابراین در انتخاب یک مدل خوب لازم است مطمئن شوید که می‌توانید آن را با دست بشویید. به عنوان مثال کوله لپ‌تاپی دلخواه شما نباید جیب‌ها و محفظه‌های عمیق یا لایه‌های غیر قابل دسترسی داشته باشد که پاک‌سازی آن را با دست غیر ممکن کند.

 

داشتن برند معتبر

علت گرایش مردم به خرید یک کوله لپ تاپ هندزفری دار از برندهای نام‌آشنا و معتبر آن است که می‌دانند این برند قبلاً امتحان خود را پس داده و رضایت درصد زیادی از مشتریانش را در سراسر کشور یا نقاط مختلف جهان جلب کرده است. بنابراین نگرانی خاصی در خصوص بی‌کیفیت بودن اجزای الکتریکی کوله یا حتی نامرغوب بودن جنس بدنه و دیگر بخش‌های محصول وجود نخواهد داشت. اگر کوله پشتی هندزفری دار را از یک مارک ایرانی یا خارجی باسابقه بخرید، معمولاً از خدمات پس از فروش یا گارانتی و ضمانت خوبی هم برخوردار می‌شوید که در مقایسه با برندهای ناشناخته و به ویژه جنس‌های غیر اصل و غیر اورجینال یک مزیت مهم به حساب می‌آید.

 

تطابق با انواع کابل

اگر محصول دلخواهتان پورت‌های بیشتری را پشتیبانی کند، نحوه استفاده از کوله پشتی هندزفری دار محبوبتان هم راحت‌تر می‌شود؛ زیرا می‌توانید به سادگی انواع کابل را به آن متصل کنید و نیازمند استفاده از مبدل‌های کوچک و بزرگ نباشید. البته گاهی هم وجود برخی درگاه‌ها کاملاً غیرکاربردی است و به درد شما نمی‌خورد. بنابراین پیش از خرید مشخص کنید که چه نوع کابل و هدفونی قرار است به کوله پشتی متصل نمایید و شکل درگاه آن باید چگونه باشد. لازم به ذکر است که استفاده از کابل‌های آسیب‌دیده، دارای اتصالی برق، پوسیده و قدیمی، نامتناسب با دریچه پورت و… موجب آسیب رساندن به درگاه USB می‌شود و نباید انجام گیرد.

 

داشتن پاور بانک

گاهی برخی افراد می‌پرسند کوله پشتی یو اس بی دار چیست و آیا یک پاوربانک اختصاصی در درون خود دارد؟ باید گفت مدل‌های معدودی از این کوله‌ها یک شارژر یا پاور بانک سرخود هم دارند و بنابراین با خریدشان نیازی به تهیه پاوربانک جداگانه نخواهید داشت. البته برای آن که مطمئن شوید محصول از چنین قابلیتی برخوردار است حتماً مشخصات درج‌شده در کاتالوگ آن را به دقت مطالعه کنید و یا از فروشنده سوال بپرسید. بدیهی است که نحوه استفاده از کوله پشتی USB دار در مدل‌های دارای پاوربانک تفاوتی با دیگر نمونه‌ها ندارد و تمام اقدامات احتیاطی و مراقبتی در زمان استفاده یا شست‌وشوی این مدل‌ها هم باید به دقت مورد توجه قرار گیرد.

 

ویژگی های یک کیف USB باکیفیت

در کنار ویژگی‌های اختصاصی کوله لپ تاپ هندزفری خور برخی ویژگی‌های عمومی هم حائز اهمیت هستند. برای آن که بتوانید کیفی باکیفیت از مدل‌های دارای درگاه USB بخرید می‌بایست ضمن توجه به ظاهر و ساختار محصول، جزئیات تولید آن نظیر مواد اولیه به کار رفته در کیف یا کوله پشتی، ابعاد و اندازه محفظه اصلی و بخش‌های داخلی، وزن سبک در عین استحکام زیاد، امنیت بالا و… را هم در نظر بگیرید. در ادامه، تعدادی از مهم‌ترین این ویژگی‌ها برای کوله لپ تاپ شارژر دار مورد بررسی قرار می‌گیرند.

 

کوله پشتی USB دار

 

جنس ضد آب

واضح است که کوله لپ تاپ شارژری نباید از پارچه‌ای نفوذپذیر در برابر رطوبت ساخته شود. در واقع این کوله‌ها ابزاری برای حمل انواع رایانه قابل حمل یا لپ تاپ شخصی، تبلت، تلفن همراه، پاور بانک و سایر تجهیزات برقی حساس به آب هستند که باید درون کیفی با لایه‌های ضدآب قرار بگیرند. تقریباً همه مدل‌های کوله پشتی هندزفری دار از بدنه‌ای ضد رطوبت مانند پارچه نایلونی، پلی استری، برزنتی و… ساخته می‌شوند. بااین‌حال اگر محصول خریداری‌شده توسط شما دارای بدنه ضدرطوبت نبود می‌توانید از کاور و پوشش ضدآب مجزایی برای پوشاندن آن در مواقع ضروری استفاده کنید.

 

پد ضد ضربه

آن‌چه کمک می‌کند تا نحوه استفاده از کوله پشتی هندزفری دار آسان‌تر و ایمن‌تر شود، داشتن بدنه‌ای ضد ضربه در محصول است. البته برای رسیدن به این هدف لازم نیست که دیواره کواه پشتی از جنسی مانند فلز ساخته شده باشد؛ بلکه وجود پدهای ضربه گیر در دورتادور کوله و بین محفظه‌های داخلی آن این نیاز را برآورده می‌کند. بنابراین حین خرید توجه کنید که محصول شامل دیواره‌های ایمن باشد. البته وجود چنین قابلیتی هم موجب سهل‌انگاری در نحوه استفاده از کوله پشتی USB دار نمی‌شود و می‌بایست همیشه مراقب باشید که ضربات سنگین و شدید به بدنه کوله‌پشتی‌تان وارد نشود.

 

طراحی ارگونومیک

اگر هنوز به درستی ندانید کوله پشتی یو اس بی دار چیست یا چه مدل‌هایی دارد، احتمالاً متوجه نمی‌شوید که بسیاری از این کوله‌ها با یک طراحی ارگونومیک و حرفه‌ای پا به بازار گذاشته‌اند. علت این امر آن است که اغلب کوله‌های USB دار محفظه مخصوصی برای لپ تاپ دارند و در مجموع اشیای سنگینی را حمل می‌کنند که ممکن است باعث فشار بر بدن و خستگی مداوم کاربر شود. بنابراین طراحی شدن با ارگونومی مناسب، با وجود بالا بودن قیمت کوله پشتی هندزفری دار نسبت به دیگر مدل‌ها، این اطمینان را به شما می‌دهد که خطر هر نوع عوارض و آسیب‌دیدگی ناشی از حمل این کوله بسیار اندک خواهد بود.

 

بندهای استاندارد

به هنگام فراگیری آموزش کوله هندزفری ممکن است بخواهید طرز استفاده از سیم های کوله پشتی را بدانید یا به دنبال سایز و ابعاد کابل‌های مناسب برای وصل کردن به درگاه آن بگردید. اما لازم است حتماً استاندارد بودن بندهای کوله را هم در نظر بگیرید. با توجه به سنگین بودن اغلب لوازم قابل حمل در این کوله‌ها، مدلی را بخرید که دارای بندهایی پهن با لایه‌های نرم شانه‌ای باشد تا فشار کمتری بر دوش شما وارد کند. همچنین فاصله دو بند رودوشی نباید بسیار زیاد یا بسیار کم باشد.

 

زیپ و دکمه محکم

علاوه بر نکات فوق، در کنار توجه به آسان بودن شستن کیف هندزفری دار یا وجود بدنه ضد آب و یکدست، نگاهی به زیپ‌ها و دکمه‌های محصول بیندازید. نامنظم بودن دندانه‌های یک زیپ یا بیش از حد ریز یا درشت بودن آن‌ها نمی‌تواند گزینه خوبی برای حفظ امنیت تجهیزات ارزشمند داخل کوله باشد. دکمه و سگک‌ها هم می‌بایست به اندازه کافی محکم بسته شوند تا با کوچک‌ترین ضربه باز و کنده نشوند. وقتی این نکات را در نظر بگیرید، متوجه می‌شوید کوله پشتی هندزفری دار چگونه کار میکند که علاوه بر سهولت دسترسی به تجهیزات مختلف، ایمنی آن‌ها را هم حفظ می‌نماید.

 

اندازه استاندارد

توجه به ابعاد و اندازه نیز در کوله لپ تاپ هندزفری دار اهمیت دارد. اگر قرار است لپ تاپ خود را درون آن حمل کنید، مطمئن شوید که سایز کوله با سایز لپتاپ همخوانی داشته باشد. اما در شرایطی که می‌خواهید کوله پشتی شارژر دار را برای استفاده‌های روزمره به کار ببرید، نیازی به خرید مدل‌های بزرگ نیست و می‌توانید نمونه‌های کوچک یا حتی مینی‌کوله‌ها را هم امتحان کنید. لازم به ذکر است که به دلیل عدم شستشوی این کوله‌ها با ماشین لباس‌شویی، برای شستن کوله پشتی هندزفری دار نیازی نیست روی سایز آن حساسیت به خرج دهید.

 

 

قیمت کوله پشتی هندزفری دار

قیمت و هزینه تمام‌شده کوله پشتی هندزفری دار از مدل‌های ساده و فاقد درگاه یو اس بی کمی بیشتر است و اگر پاوربانک نیز داشته باشد، باز هم گران‌تر می‌شود. بااین‌حال مبلغ این کوله‌ها ثابت نیست و به عواملی مانند امکانات اضافی کوله لپ تاپ شارژر دار نظیر قابلیت ضد سرقت، شهرت برند ایرانی یا بین المللی کوله، کیفیت مواد اولیه به‌کاررفته در تولید کالا و… بستگی دارد. در مجموع می‌توان گفت کوله لپ تاپ شارژری از مدل‌های اقتصادی و به‌صرفه است که نیاز بسیاری از کاربران را به سادگی برطرف می‌کند و بنابراین می‌توان با اندکی بودجه بیشتر نسبت به خریداری آن اقدام کرد.

 

قیمت کوله پشتی هندزفری دار

 

سخن پایانی

امکانات گسترده کوله لپ تاپ هندزفری خور بسیاری از محصلان و شاغلان را به استفاده از آن‌ها سوق داده است. اگر پس از خرید برایتان سوال پیش آمده که سیم داخل کوله پشتی چیست یا چگونه می‌توان از درگاه بیرونی کوله استفاده کرد، کافی است نحوه استفاده از کوله پشتی هندزفری دار را یاد بگیرید. این موضوع به شما کمک می‌کند تا ضمن صرفه‌جویی در وقت و کمک به خود برای سهولت استفاده از وسایل الکترونیکی در سفرها و ترددهای روزمره، به افزایش امنیت آن‌ها کمک کنید. بنابراین برای آموزش کوله هندزفری می‌توانید نکات ذکرشده در این مقاله را خوانده و نظرات کاربرانی را که پیش از این از چنین کوله‌ای استفاده کرده‌اند جویا شوید.

 

 

برای دیدن و خرید انواع کوله پشتی با ظرفیت های گوناگون و برندهای مختلف از این لینک استفاده کنید:

                                                                         کوله پشتی لپ تاپ کیف 3 کاره کیف اداری

 

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.