راز کوله پشتی های هوشمند و ال ای دی دار لپ تاپ با طرح چشم و صورت!

کیفچه
آخرین بروز رسانی: 23 مهر 1403
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
کوله پشتی هوشمند لپ تاپ

راز کوله پشتی های هوشمند و ال ای دی دار لپ تاپ با طرح چشم و صورت!

 

گسترش فناوری‌های جدید حتی پای کوله پشتی هوشمند لپ تاپ را هم به بازار باز کرده و محصولاتی با یک صفحه ال ای دی خارجی با ظاهر ساده یا لاکچری را در اختیار کاربران قرار داده است. این کوله‌ها که در سطح بیرونی خود دارای یک نمایشگر LED با تعداد قابل توجهی پیکسل هستند، گاهی به شکل یک صورت رباتی چشم دار طراحی می‌شوند تا توجه بیشتری به خود جلب کنند. قیمت کوله پشتی هوشمند لپ تاپ به دلیل همین ویژگی‌ها بالاتر از مدل‌های معمولی است؛ اما از قابلیت‌های دیگر آن باید به اتصال بی‌سیم و بلوتوثی به سایر دستگاه‌ها، قابلیت ضد سرقت، داشتن ردیاب GPS و… اشاره کرد. با کیفچه همراه باشید تا با امکانات، مزایا و معایب خرید این نوع کیف بیشتر آشنا شویم.

 

 

برای دیدن و خرید انواع کوله پشتی با ظرفیت های گوناگون و برندهای مختلف از این لینک استفاده کنید:

                                                                       کوله پشتی روزانه کوله پشتی لپ تاپ کوله کوهنوردی

 

 

کوله لپ تاپ هوشمند چیست؟

نسل جدید به دلیل نیازهای متفاوت خود به خرید کوله پشتی هوشمند لپ تاپ روی آورده است. کوله‌های هوشمند یا اسمارت بک پک (Smart Backpack) کیف‌های فناورانه‌ای هستند که بیشترین امکانات الکتریکی را در خود جای داده و بسیاری از نیازهای روزمره کاربران را برطرف می‌کنند. البته مدل‌های ساده تا پیچیده‌ای از این محصول در بازار یافت می‌شود که برخی فقط شامل امکان شارژ و اتصال کابلی هستند و برخی دیگر از فناوری‌های بی‌سیم و ارتباط از راه دور تا امکانات مرتبط با هوش مصنوعی را شامل می‌شوند. اغلب این کوله‌ها نیز به دلیل داشتن صفحه نمایش هنرمندانه و شکل‌دار، مورد توجه کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرند.

 

کوله پشتی هوشمند لپ تاپ

 

امکانات کوله های لپ تاپ هوشمند

شما می‌توانید یک کوله پشتی چشم دار لپ تاپ بخرید تا در حین حمل دستگاه خود ظاهر زیبایی از کیفتان را به نمایش بگذارید و یا می‌توانید از کوله پشتی هوشمند ضد آب لپ تاپ بهره ببرید تا ضمن محافظت از تجهیزات الکترونیکی در برابر نفوذ رطوبت و گرد و غبار، امکان شارژ باتری دستگاه‌ها در طول سفر را هم داشته باشید. به‌طور کلی قابلیت‌های زیادی در کوله‌های لپتاپ LED دار یافت می‌شود که بعضی از مدل‌ها فقط چند قابلیت و برخی همه آن‌ها را در خود دارند. از همه‌ترین این امکانات می‌توان به باتری خورشیدی، قفل هوشمند، انواع کابل، حسگر دماسنج، بدنه ضد ضربه و ضد خراشیدگی، جیب ویژه برای هر کدام از وسایل الکتریکی و… اشاره کرد.

 

صفحه LED

پرطرفدارترین ویژگی در کوله پشتی هوشمند چشم دار لپ تاپ همان ظاهر جذاب و متفاوت آن است. این کوله‌ها یک بدنه از نوع OLED دارند که شبیه به چهره یک ربات طراحی شده و شامل دو حفره شبیه چشم است. شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن مربوط به کوله پشتی، یک گیف یا تصویر دلخواه را روی صفحه ال ای دی به نمایش بگذارید و یا ترکیب رنگ دلخواهی از فرمت RGB را برای نورافشانی از طریق چشمان کوله خود انتخاب کنید. این قابلیت علاوه بر آن که امکان انتقال پیام از سوی فرد به افراد حاضر در اطراف او را فراهم می‌کند، در موقعیت‌هایی مانند تردد در شب یا رفت و آمد در هوای مه‌آلود هم می‌تواند پیشگیری‌کننده از انواع خطرات و تصادفات باشد.

 

باتری خورشیدی

از دیگر دلایل گران بودن قیمت کوله پشتی چشم دار لپ تاپ باید به وجود باتری پشتیبان در آن اشاره کرد. البته در برخی مدل‌ها ممکن است نیاز به استفاده از پاوربانک مجزا در کوله داشته باشید؛ اما نمونه‌های جدیدتر شامل باتری خورشیدی و منبع ذخیره‌کننده الکتریسیته هستند که شما را از منباع برقی برای شارژ لپ تاپ و تلفن همراه در طول رفت و آمد بی‌نیاز می‌کند. در این صورت کوله پشتی ال ای دار لپ تاپ برای نمایش صفحه LED یا سایر مصارف الکتریکی احتیاجی به اتصال به پریز برق ندارد و به کمک انرژی پاک خورشیدی می‌توان تمام دستگاه‌های خود را در زمان سفر داخل یا خارج از شهر، در حالت فول شارژ نگه داشت.

 

کابل اتصال

برای کسانی که صرفاً به دنبال کابل USB در کوله هستند شاید خرید کیف ال ای دی دار لپ تاپ چندان به‌صرفه نباشد؛ زیرا مدل‌های ساده‌تری از کیف‌های لپ تاپ هم درگاه یو اس بی در ساختار خود دارند. بااین‌حال کوله‌های هوشمند از تنوع کابل بالاتری برخوردار بوده و به انواع دستگاه‌های شارژی نظیر موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، پاوربانک، هندزفری، هدفون و… متصل می‌شوند. ضمناً اگر یک مدل باتری‌خور را خریده باشید، دیگر نیازی به حمل پاور بانک هم ندارید و می‌توانید کابل‌های شارژ را مستقیماً به باتری کوله وصل کنید. لازم به ذکر است که در اغلب مدل‌های این محصول، امکان تعویض کابل‌های آسیب‌دیده و معیوب با قطعات نو و سالم وجود دارد.

 

قفل هوشمند

حفظ امنیت وسایل با کوله پشتی هوشمند لپ تاپ راحت‌تر از کوله‌های معمولی است. اگرچه بسیاری از کیف‌های ساده هم قفل رمزدار یا محلی برای نصب قفل بر سر زیپ دارند؛ اما کوله‌های فناورانه از محافظ امنیتی هوشمندی بهره‌مند هستند که ایمنی وسایل به‌ویژه لپ تاپ و اشیای قیمتی را در محیط‌های پر رفت و آمد و شلوغ بالا می‌برد. بنابراین با پرداخت مبلغی بیشتر برای قیمت کوله پشتی دیجیتالی لپ تاپ می‌توانید محصولی در اختیار داشته باشید که خیال شما را از عدم دزدیده شدن یا گم شدن دستگاه در طول مسافرت و مکان‌ها پرجمعیت راحت می‌کند و ضمناً مانع از دسترسی افراد غریبه به وسایل قیمتی یا شخصی داخل کیفتان می‌شود.

 

مکان یاب GPS

از دیگر امکانات جدید کوله پشتی صفحه نمایش دار لپ تاپ باید به ردیاب یا مکان‌یاب GPS در آن‌ها اشاره کرد. این جی پی اس در واقع موقعیت جغرافیایی کوله پشتی را در هر نقطه‌ای نمایش می‌دهد. بنابراین در صورتی که کل کوله‌پشتی شما به سرقت برود و یا آن را در جایی گم کنید و جا بگذارید، از طریق اطلاعات جی‌پی‌اس می‌توانید به سرعت آن را پیدا کنید. این ویژگی نه‌تنها در سفرها کاربرد دارد، بلکه برای یافتن موقعیت قرارگیری کودکانی که ممکن است از والدین خود جدا شوند و آن‌ها را گم کنند نیز مفید می‌باشد. لازم به ذکر است که برخی GPS ها منطقه محدودتری را پوشش می‌دهند و برخی‌شان از داده‌های جهانی در سراسر زمین استفاده می‌کنند.

 

در باز کن فوری

شاید برایتان جالب باشد که بدانید مدل‌هایی از کوله پشتی برقی لپ تاپ دارای درب باز کن فوری هستند. به این معنی که در بدنه آن دربازکنی برای موقعیت‌های خاص تعبیه شده است. بنابراین اگر کوله و وسایلتان را به یک سفر بین شهری کوتاه می‌برید یا ناچارید آن‌ها را در گردش‌های کوتاه به همراه داشته باشید، در وقت استراحت و برای باز کردن درب بطری‌های نوشیدنی می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید. باید گفت وجود امکاناتی مانند دربازکن، قیمت کوله پشتی هوشمند لپ تاپ را چندان نسبت به مدل‌های دیگر افزایش نمی‌دهد؛ اما برای کسانی که دائم در سفرهای کاری و تحصیلی هستند می‌تواند یک ابزار مفید و پرکاربرد باشد.

 

بلوتوث و اتصال بی سیم

بسیاری از افراد به هنگام خرید کوله پشتی هوشمند لپ تاپ خواستار مدل‌هایی هستند که به جای اتصالات کابلی و سیمی، قابلیت ارتباطات بی‌سیم را داشته باشند. به عنوان مثال در نمونه‌های مدرن این محصول، اپلیکیشن نصب‌شده بر روی تلفن همراه از طریق بلوتوث به کوله اتصال می‌یابد تا مواردی نظیر میزان شارژ باتری کوله، دمای داخلی کوله پشتی، نوع اتصالات برقرارشده در میان کوله و اجزای داخل آن (همچون لپتاپ، گوشی و…) و نیز متن و تصویر نمایشی بر روی صفحه ال‌ای‌دی را برای کاربر مشخص کند. این موضوع باعث می‌شود که بتوان کوله را از فواصل دورتر هم مدیریت کرد و اقداماتی مانند قطع و وصل کردن ارتباط شارژی را از راه دور انجام داد.

 

جیب اختصاصی

تقریباً تمام مدل‌های کیف‌های هوشمند –از کوله پشتی چشم دار لپ تاپ گرفته تا نمونه‌های هدایت‌شونده با اینترنت اشیا و…- دارای جیب‌ها و محفظه‌های اختصاصی برای هر یک از انواع تجهیزات الکتریکی هستند. به عنوان مثال علاوه بر محفظه اصلی لپ تاپ که براساس اندازه لپتاپ به اینچ طراحی می‌شود، جیب مخصوصی برای گوشی تلفن همراه و جیب‌هایی برای پاور بانک، هدفون، تبلت، موس، واکمن و… وجود دارد. البته در یک کوله پشتی هوشمند چشم دار لپ تاپ علاوه بر محفظه‌های اختصاصی فوق، جیب‌های ساده و معمولی برای وسایلی مانند نوشت‌افزار، کیف پول، دستمال، کارت بانکی، دسته کلید، عینک و… هم در نظر گرفته شده است.

 

بدنه ضد آب

باید گفت علت تولید کوله پشتی هوشمند ضد آب لپ تاپ این است که اغلب وسایل حمل‌شونده در این کوله‌ها حساس به آب هستند و نیاز به کاور و پوشش مناسبی برای پیشگیری از نفوذ رطوبت به درون کوله پشتی یا کیف دارند. برای این منظور، یا باید مستقیماً از مواد ضدآب در ساخت بدنه کیف استفاده شود و یا باید یک کاور جداگانه جهت محافظت در برابر رطوبت، همراه با محصول به فروش برسد. لازم به ذکر است که صفحات LED این کوله‌ها تقریباً همگی در برابر باران و دیگر تغییرات جوّی مقاوم هستند و نسبت به رطوبت آسیب‌پذیری خاصی ندارند؛ بااین‌حال باید برای حفظ عمر و عملکرد کوله، تا حد نیاز از آن در برابر شرایط آب و هوایی محافظت کرد.

 

همگام سازی اطلاعات

قابلیتی که استفاده از کوله پشتی هوشمند لپ تاپ را آسان می‌کند، امکان همگام‌سازی اطلاعات آن بر روی تلفن همراه یا تبلت است. در واقع فرقی نمی‌کند که با کابل به آن متصل شده باشید یا با اتصالات بی‌سیم؛ در هر حال می‌توانید تمام داده‌های دریافتی از کوله را در هر زمان مدیریت کنید و تغییرات لازم را در آن‌ها به وجود آورید. قابلیت بلوتوث و NFC در این کوله‌ها کمک می‌کند تا برای تغییرات جزئی نیازی به زمین گذاشتن کوله پشتی و باز کردن جیب‌های مختلف آن نداشته باشید؛ بنابراین تا حد زیادی در وقتتان هم صرفه‌جویی می‌شود.

 

فضاهای مخفی

پیش از توجه به قیمت کوله پشتی چشم دار لپ تاپ یا ویژگی‌های ظاهری آن، بهتر است بدانید که این کوله‌ها در کنار جیب‌های معمولی و اختصاصی حاوی تعدادی محفظه یا فضای مخفی کوچک هم هستند که محلی برای نگهداری اسناد مهم یا اشیای گران‌قیمت می‌باشد. البته علاوه بر کوله پشتی ال ای دار لپ تاپ ممکن است در کوله‌های معمولی هم جیب درونی مخفی تعبیه مشاهده کنید؛ اما امنیت آن‌ها به دلیل نداشتن قفل و رمز، همچنان پایین است و نمی‌تواند عملکردی به خوبی فضاهای مخفی کیف‌های هوشمند داشته باشد.

 

ساختار چند کاره

در بیشتر اوقات، ضمن خرید کیف ال ای دی دار لپ تاپ می‌توانید محصولی در اختیار داشته باشید که هم به صورت دستی و هم به صورت رودوشی یا کوله‌ای حمل می‌شود. بنابراین می‌توانید در مسیرهای کوتاه و جابجایی‌های نزدیک، از دستگیره کیف برای حمل دستی آن استفاده کنید و در مواقعی که مسیری طولانی و خسته‌کننده را در پیش دارید، آن را به صورت کوله پشتی بر شانه بیندازید تا کمتر خسته شوید. بنابراین در صورت تمایل، این مورد را در حین خرید مد نظر قرار دهید که آیا محصول دلخواهتان فقط دو بند دوشی دارد یا حاوی تسمه شانه‌ای و دستگیره دستی نیز هست؟

 

سازگاری با طبیعت

برخی افراد تصور می‌کنند کوله پشتی صفحه نمایش دار لپ تاپ به دلیل ساخته‌شدن با مواد پلاستیکی و فلزی برای طبیعت خطر دارد و به محیط زیست آسیب می‌زند؛ اما باید دانست که همه چیز به استانداردهای رعایت‌شده توسط تولیدکننده و مواد اولیه به‌کاررفته در بدنه محصول وابسته است. در اغلب مدل‌های این محصول، از فرایندهای تولیدی با ضایعات کم و سازگار با محیط زیست استفاده شده که همین امر روی قیمت کوله پشتی دیجیتالی لپ تاپ تأثیر داشته است. به علاوه در بسیاری از اوقات می‌توان از فیبرها و پارچه‌های بازیافتی در ساخت آن استفاده کرد که معضل بازگشت مواد تجزیه‌ناپذیر به طبیعت را حل می‌کند و مورد رضایت دوستداران محیط زیست نیز قرار می‌گیرد.

 

یراق آلات محکم

بیشتر مدل‌های کوله پشتی برقی لپ تاپ دارای یراق محکم و باکیفیتی در ساختار خود هستند. چه در نمونه‌های ایرانی و چه مدل‌های خارجی می‌توان یراق آلات فلزی درشت و بزرگ تا کوچک و ظریف را دید که همگی از ترکیبات آلیاژی مستحکم و ضد زنگ ساخته شده و به ندرت می‌شکنند. کیفیت و مرغوبیت این متریال‌ها قیمت کوله پشتی هوشمند لپ تاپ را بالا می‌برد؛ اما در عوض ماندگاری و دوام آن را ماه‌ها و حتی سال‌ها افزایش می‌دهد.

 

خرید کوله پشتی هوشمند لپ تاپ

در کنار تمام نکات ذکرشده، برای خرید یک مدل خوب کوله پشتی هوشمند لپ تاپ لازم است چند ویژگی مهم دیگر را هم مد نظر قرار دهید تا پس از خرید، از انتخابتان احساس رضایت داشته باشید. به عنوان مثال می‌بایست مدلی را خریداری نمایید که از نظر سایز و اندازه کاملاً با ابعاد بدن شما متناسب باشد و هنگام جابجایی برایتان دردسر ایجاد نکند. وزن کوله بسیار مهم است و برای کسانی که مشکلاتی فیزیکی و استخوانی دارند یک معیار مهم به شمار می‌رود. گنجایش کوله پشتی چشم دار لپ تاپ هم باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد؛ زیرا خریدن مدل‌های کم‌ظرفیت امکان حمل وسایل حجیم و برخی لپ‌تاپ‌های سایز بزرگ را به کاربر نمی‌دهد و در نتیجه عملاً بلااستفاده باقی می‌ماند.

 

کوله پشتی ال ای دار لپ تاپ

 

وزن سبک و راحت

مهم‌ترین ویژگی مدنظر در حین خرید هر مدل از کوله پشتی هوشمند ضد آب لپ تاپ توجه به وزن آن است. در خریدهای حضوری می‌توانید شخصاً آن را به دوش بیندازید و وزنش را امتحان کنید؛ اما در خریدهای اینترنتی کافی است مشخصات و اطلاعات محصول را در فروشگاه آنلاین مورد نظرتان مورد مطالعه قرار دهید. اگر کوله پشتی هوشمند چشم دار لپ تاپ بیش از حد سنگین باشد، پس از قرار دادن لپ‌تاپ و دیگر لوازم درون آن نیز بسیار سنگین‌تر از قبل می‌شود و حمل آن نه‌تنها به ستون فقرات و عضلات آسیب می‌رساند، بلکه در کوتاه‌مدت خستگی‌های مزمن به دنبال می‌آورد. اگر دچار مشکلات مفاصل و ماهیچه‌ها هستید جنسی از کوله را انتخاب کنید که در عین مقاوم بودن، ملحقات کمتر و بدنه سبک‌تری داشته باشد.

 

اندازه و گنجایش مناسب

شاید یک سایز بزرگ‌تر یا کوچک‌تر تأثیر چندانی روی قیمت کوله پشتی چشم دار لپ تاپ نداشته باشد، اما روی عملکرد آن به شدت اثر می‌گذارد؛ مخصوصاً اگر بخواهید واقعاً یک لپ‌تاپ درون آن حمل کنید! حتماً می‌دانید که اگر لپ‌تاپ‌ها را داخل کیف‌هایی بزرگ‌تر از سازشان بگذارید، احتمال تکان خوردن آن‌ها در حین حرکت و آسیب دیدنشان بیشتر می‌شود. از طرفی اگر کوله پشتی ال ای دار لپ تاپ فقط یک سایز کوچک‌تر از حد نیاز هم باشد دیگر گنجایش لپتاپ شما را نخواهد داشت و باید آن را کنار بگذارید. بنابراین پیش از خرید، سایز دستگاهتان را بر حسب اینچ و کوله متناسب با آن را بر حسب لیتر تعیین کنید و از خرید مدل‌های کوچک یا بسیار بزرگ نسبت به لوازمتان خودداری نمایید.

 

جنس کوله‌های لپ تاپ هوشمند از چیست؟

حتماً شما هم حین خرید کیف ال ای دی دار لپ تاپ متوجه تفاوت جنس آن با بسیاری از کوله‌های ساده شده‌اید. البته در اغلب مدل‌ها از همان اولیه رایج در دیگر کوله‌ها استفاده می‌شود؛ اما برای افزایش استحکام و در عین حال جذابیت ظاهری، ترکیبی از مواد مختلف در تولید بدنه کوله‌های هوشمند لپتاپ به کار می‌رود. در ساخت این محصول دو مؤلفه ضد ضربه بودن و ضد آب بودن اهمیت زیادی دارد و برای همین باید پارچه‌ها یا موادی در بدنه آن به کار رود که چنین نیازی را برآورده نماید. الیاف نخی و پنبه‌ای یا کتان تک‌لایه چنین قابلیت‌هایی ندارند؛ اما الیاف مصنوعی و پلاستیکی با پدهای ضربه‌گیر یا موادی همچون پلاستیک سخت می‌توانند مفید و کاربردی باشند.

 

نایلون و پلی استر

استفاده از ترکیب الیاف نایلونی و پلی استری با فوم تا حدودی موجب کمتر شدن قیمت کوله پشتی دیجیتالی لپ تاپ می‌شود؛ زیرا این مواد در عین سبک و ساده بودن، محافظ رطوبت هستند و مانع از نشت آب به داخل کیف می‌شوند. با وجود این باید دانست که الیاف پلاستیکی به تنهایی قابلیت نگهداری از دستگاه‌ها در برابر فشار و ضربه را ندارند. بنابراین اگر کوله پشتی صفحه نمایش دار لپ تاپ شما از چنین موادی ساخته شده باشد، حتماً در بدنه و بین محفظه‌های آن لایه‌هایی از پدهای ضربه گیر را می‌بینید که به صورت توکار تعبیه شده‌اند و مانع از تماس مستقیم اشیای تیز و محکم بیرونی با لوازم و تجهیزات الکترونیکی داخل کوله پشتی می‌شوند.

 

پلاستیک سخت

جنس دیگری که در ساختن کوله پشتی هوشمند لپ تاپ به کار می‌رود پلاستیک سخت است. این ماده کاملاً محکم و فاقد انعطاف می‌باشد و شکل ثابتی برای کوله به ارمغان می‌آورد. البته حمل کوله‌پشتی‌های ساخته‌شده از پلاستیک‌های سخت اندکی دشوارتر است؛ اما ایمنی خوبی برای وسایل داخل کوله فراهم می‌کند و اجازه نمی‌دهد که آسیب‌ها و ضربه‌های سطحی مشکلی برای دستگاه‌ها به وجود آورد. ضمناً این جنس شستشوی آسان‌تری دارد و حتی برخی مدل‌های آن ضد چربی و ضد لکه هستند؛ به این معنی که مواد چرب و لکه‌ساز روی بدنه آن نمی‌شیند و حتی با یک دستمال خشک و بدون رطوبت هم به سادگی پاک می‌شود.

 

قیمت کوله پشتی هوشمند لپ تاپ

با نکاتی که مورد اشاره قرار گرفت، واضح است که کوله پشتی برقی لپ تاپ قیمت بیشتری نسبت به دیگر انواع کوله‌ها داشته باشد. اغلب مدل‌های این محصول به دلیل تولید در خارج از ایران و قیمت‌گذاری بر اساس ارزهای جهانی، هزینه ثابتی ندارند و برای سفارش آن‌ها باید قیمت روز را در نظر گرفت. بااین‌حال کوچک‌ترین و ساده‌ترین نمونه‌ها با هزینه حدوداً یک میلیون تومان آغاز می‌شوند و هر چه امکانات بیشتری داشته باشند، قیمتشان بالاتر می‌رود. با توجه به طول عمر زیاد و دوام و ماندگاری درازمدت این کوله‌ها، خرید آن‌ها برای افراد خاص‌پسندی که در انواع زمینه‌های تفریحی، تحصیلی، کاری، گیمینگ و… به چنین کوله‌ای نیاز دارند می‌تواند به‌صرفه باشد.

 

قیمت کوله پشتی هوشمند لپ تاپ

 

سخن پایانی

اصلی‌ترین چیزی که مشتریان را به خرید کوله پشتی هوشمند لپ تاپ ترغیب می‌کند امکانات مدرن و سپس زیبایی ظاهری آن است. در خصوص امکانات و قابلیت‌های این کوله که به وفور گفته شد و با توجه به این که قرار است از دستگاه حساس و مهمی مانند لپ تاپ نگهداری کند، وجود بدنه ضدآب و ضدضربه در کنار اتصالات کابلی و بی‌سیم و قابلیت شارژ می‌تواند بسیار مفید و جذاب باشد. در خصوص ظاهر جالب و زیبای محصول هم کافی‌ست کوله پشتی چشم دار لپ تاپ را با نمونه‌های سنتی و کلاسیک مقایسه کنید تا علت استقبال جوانان و نوجوانان را از آن بفهمید. در هر حال قیمت تمام‌شده محصول کاملاً متناسب با ویژگی‌های نوین آن است و برای افرادی که به دنبال یک محصول خاص می‌گردند انتخاب خوبی می‌باشد.

 

 

برای دیدن و خرید انواع کوله پشتی با ظرفیت های گوناگون و برندهای مختلف از این لینک استفاده کنید:

                                                                       کوله پشتی روزانه کوله پشتی لپ تاپ کوله کوهنوردی

 

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.