27 برند از بهترین مارک های چمدان خلبانی چیست؟

کیفچه
آخرین بروز رسانی: 25 مهر 1403
بدون دیدگاه
6 دقیقه زمان مطالعه
بهترین مارک چمدان خلبانی

با 27 برند از بهترین مارک های چمدان خلبانی ایرانی و خارجی آشنا شوید!

 

پیش از آن که سفرهای کاری یا تفریحی خود را آغاز کنید، ابتدا بهترین مارک چمدان خلبانی را بیابید! چمدان‌های خلبانی یا کیف‌های کابین سایز که از مناسب‌ترین مدل‌های کیف مسافرتی با قیمت خوب هستند، در سال‌های اخیر با استقبال بیشتری مواجه شده‌اند و تولید آن‌ها رو به افزایش رفته است. از طرفی به دلیل وجود برندهای فیک و تقلبی در بازار، بسیاری از افراد به دنبال چمدان خلبانی اصل می‌گردند تا خیالشان از بابت کیفیت محصول برای سفرهای متعدد و طولانی، راحت باشد. بااین‌حال ممکن است ندانند ویژگی‌های محصولات هر برند چیست و کدام یک برایشان مناسب‌تر است. با کیفچه همراه باشید تا با عکس و مشخصات مارک‌های ایرانی و خارجی اورجینال نظیر چمدان خلبانی پرزیدنت ، امیننت، امریکن توریستر، گابل، دلسی، نیلپر، پیرگاردین و… بیشتر آشنا شویم.

 

 

برای دیدن و خرید انواع چمدان خلبانی با ظرفیت های گوناگون و برندهای مختلف از این لینک استفاده کنید:

                                                                                        چمدان خلبانیچمدان مسافرتی

 

معرفی انواع چمدان های خلبانی

فرقی نمی‌کند به دنبال چمدان خلبانی دلسی از نمایندگی ایرانی آن باشید یا بخواهید یک چمدان خلبانی نشنال جئوگرافیک از تولیدکننده آمریکایی آن بخرید. در هر حال شما به یک چمدان کوچک، جمع‌وجور، مقاوم و زیبا نیاز دارید تا در سفرهای کوتاه و بلندی که به نقاط دور و نزدیک می‌روید، همراهتان باشد. چمدان‌های خلبانی مدل‌هایی از چمدان با سایز کوچک یا متوسط هستند که اغلب توسط کادر پرواز نظیر خلبان و مهمانداران برای سفرهای متعدد استفاده می‌شوند و علت نام‌گذاری‌شان نیز همین است. برندهای مختلف این محصول –از چمدان خلبانی امیننت در آسیای شرقی گرفته تا برند کاترپیلار یا cat در غرب– بازار چمدان‌ها را پر کرده و آشنایی با ویژگی‌های هر کدام را برای خریداران ضروری ساخته است. در ادامه 27 مورد از برندهای مطرح این حوزه معرفی می‌شوند.

 

چمدان خلبانی اصل

 

چمدان خلبانی امریکن توریستر

برخی افراد به جای برندهای شرقی مطرح و جوان‌تر نظیر چمدان خلبانی اکولاک تمایل به خرید محصول از برندهای باسابقه‌تر غربی دارند که یکی از آن‌ها مارک محبوب امریکن توریستر است. این برند که از سال 1933 در کشور آمریکا فعالیت خود را آغاز کرده، چمدان‌هایی با بدنه ضد ضربه و ضد آب تولید می‌کند و معمولاً وزن استاندارد و مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. اگرچه چنین ویژگی‌هایی در مدل‌های ساخت ایران همچون چمدان خلبانی فوروارد هم یافت می‌شود؛ اما کیفیت متریال برزنت یا پلی استر به‌کاررفته در تولیدات American Tourister در کنار طراحی مدرن و رنگ‌بندی شیک موجب شده مشتریان قدیمی و دائمی خود را حفظ کند.

 

چمدان خلبانی سناتور

برند پرفروش سناتور از جمله مارک‌های ایرانی است که در کنار برندهای باسابقه اروپایی نظیر چمدان خلبانی سرجیو و برندهای نه‌چندان قدیمی آسیایی از قبیل چمدان خلبانی سونادا توانسته جایگاه خوبی در بازار چمدان کشورمان پیدا کند و به محصولی محبوب تبدیل شود. محصولات Senator اغلب از الیاف مرغوب ضد رطوبت مانند برزنت داخلی و روکش لطیف ساخته می‌شوند و گنجایش آن‌ها نسبت به مدل‌ها مشابه کمی بیشتر است. شکل مکعب مربعی در کنار مدل‌های مکعب مستطیلی به کاربر این امکان را می‌دهد تا برای وسایل حجیم، مدل مناسب‌تری انتخاب کند. از طرفی قیمت این محصول در مقایسه با نمونه‌های غیرایرانی ارزان و به‌صرفه‌تر می‌باشد.

 

چمدان خلبانی سولو

اگر به جای برندهای قدیمی خارجی مانند چمدان خلبانی فیلا به دنبال برندی تازه‌تأسیس و مدرن‌تر می‌گردید، نگاهی به محصولات مارک سولو بیندازید. برند Solo در اصل متعلق به ایالات متحده آمریکا است که از سال 2008 فعالیت خود را آغاز کرده و بخشی از محصولاتش هم به صورت برون‌مرزی تولید می‌شود. نمونه‌های ایرانی این برند نیز در بازار وجود دارد که تقریباً همه آن‌ها دارای قفل TSA و یراق آلات و آستر بسیار مرغوب هستند. برخلاف برندهایی مانند چمدان خلبانی هوسونی که بیشتر از فایبرگلاس نشکن تولید می‌شوند، در محصولات سولو می‌توان کیف و چمدان‌هایی با بدنه انعطاف‌پذیر و با قابلیت افزایش یا کاهش حجم پیدا کرد.

 

چمدان خلبانی هما

باید گفت همان‌قدر که چمدان خلبانی بنتون در ایتالیا مشهور است، برند هما هم در ایران کاملاً شناخته‌شده و محبوب می‌باشد. Homa با بیش از 60 سال سابقه در تولید انواع چمدان‌ها و کیف‌های مسافرتی، اولین تولیدکننده محصولات سامسونت در ایران نیز به شمار می‌رود و تولیدات آن به ویژگی‌هایی همچون رنگ چشم‌نواز، مدل و طراحی خاص، ابعاد بزرگ و وزن سبک در کنار قفل رمزدار در بیشتر مدل‌ها شناخته می‌شود. هما در مقایسه با مارک‌هایی مانند چمدان خلبانی چیتا ظاهر کلاسیک و سنتی‌تری دارد؛ اما دوام و ماندگاری بالای محصولات آن در کنار پوشش دادن انواع سلیقه‌ها موجب شده که مشتریان وفادار خود را بعد از سال‌ها حفظ کند.

 

چمدان خلبانی نیلپر

در کنار برندهای ساخت داخل مانند چمدان خلبانی تاپ یورو یا چمدان‌های هما، باید به مارک نیلپر هم اشاره کرد که در سال‌های اخیر به محبوبیت زیادی دست یافته است. Nilper حدود چهار دهه است که در ایران مشغول به فعالیت حرفه‌ای بوده و چمدان‌های کابینی آن به دلیل ساخته شدن با ترکیبی از مواد فلزی و پلاستیکی، دارای وزن کم و استحکام زیاد هستند. اگرچه چمدان‌های خلبانی این برند به اندازه مارک‌هایی مانند چمدان خلبانی مونزا تنوع رنگ فانتزی و زنانه یا مردانه ندارند، اما داشتن دسته ترولی باکیفیت و چرخ‌های بی‌صدا در کنار ویژگی‌هایی همچون حمل سیار و دستی، نیلپر را به انتخاب اول بسیاری از خریداران تبدیل کرده است.

 

چمدان خلبانی کمل اکتیو

برای جستجو پیرامون بهترین مارک چمدان خلبانی بد نیست با برند آلمانی کمل اکتیو هم آشنا شوید. این مارک از اواسط دهه 70 میلادی در آلمان شروع به فعالیت کرد و با برند کمل که یک تولیدکننده چینی است متفاوت می‌باشد. از ویژگی محصولات Camel Active باید به داشتن قفل فشاری و وجود دو چرخ برای حمل سریع و آسان اشاره کرد. این مدل‌ها بر خلاف نمونه‌هایی مانند چمدان خلبانی گارد از پارچه‌های براق یا کلاسیک نظیر چرم ساخته نشده‌اند و بیشتر دارای بدنه زبر و انعطاف‌پذیر هستند. ضمناً مقاومت و استحکام آن‌ها در برابر ضربات و شوک‌های ناگهانی بالاست و اغلب به دلیل داشتن جیب‌های مجزا به خوبی از تجهیزات حساس مراقبت می‌کنند.

 

چمدان خلبانی گابل

اگر می‌خواهید یک چمدان خلبانی اصل از اروپای غربی بخرید، به سراغ برند اسپانیایی گابل بروید. محصولات Gabol ضمن ارائه تنوع رنگی قابل قبول، ظاهر بسیار شیکی دارند و عمدتاً دارای فضاهای تفکیک‌شده و ایمن به‌ویژه جیب مخصوص لپ تاپ با دیواره‌های ضربه‌گیر هستند. حجم و ظرفیت آن‌ها نسبتاً زیاد است و در عین حال می‌تواند در کابین هواپیما جای گیرد. گابل اسپانیا اگرچه مانند برخی از برندهای همسایه خود از جمله چمدان خلبانی رونکاتو قدمت بسیار زیادی ندارد، اما جزو تولیدکننده‌های خوش‌سابقه می‌باشد که حتی در مدل‌های جدید چمدان‌های خلبانی‌اش از فناوری‌های کاربردی روز نظیر کابل USB و بدنه ضد سرقت بهره برده است.

 

چمدان خلبانی دانسون

اگر می‌خواهید به جای خرید نمونه‌های خارجی مانند چمدان خلبانی پیر کاردین یک مدل ایرانی با همان کیفیت را پیدا کنید، نگاهی به محصولات دانسون بیندازید. چمدان‌های این برند در کشورهای مختلفی از جمله ایران و چین تولید می‌شود و معمولاً دارای بدنه محکم و سبکی از برزنت ریزبافت می‌باشد. از نظر زیبایی ظاهری، از مارک‌های هم‌سطح خود نظیر چمدان خلبانی پرستیژ جذاب‌تر به نظر می‌رسد و در عین حال چرخ‌های روان و 360 درجه آن باعث حمل آسانش می‌شود. چمدان‌های کابین سایز Dunson جیب و محفظه‌های مجزایی نیز برای مدارک ضروری (مانند گذرنامه و بلیط) و تجهیزات حساس از قبیل لپتاپ در نظر گرفته‌اند.

 

چمدان خلبانی ویراژ

چمدان‌های ویراژ هم مانند نمونه‌هایی همچون چمدان خلبانی پرزیدنت معمولاً در یک ست سه تایی (یا کمتر و یا بیشتر) به فروش می‌رسند. برند اورجینال Verage متعلق به کشور انگلستان است که شعب تولیدی برون‌مرزی هم دارد. ظاهر محصولات ویراژ بیشتر به مدل‌های کلاسیک نزدیک است و ممکن است چمدان‌هایی با طراحی مدرن در بین آن‌ها پیدا نکنید. بااین‌حال از مزایا و ویژگی‌های مثبتشان باید به وجود تعداد کافی دسته و چرخ، پوشش ضد آلودگی و قابل شست و شو، وجود ترمز در اغلب نمونه‌ها و… اشاره کرد. بنابراین ممکن است حمل این مدل‌های این چمدان در مقایسه با برخی برندها همچون چمدان خلبانی دلسی راحت‌تر باشد.

 

چمدان خلبانی نشنال جئوگرافیک

مدل اصلی چمدان‌های نشنال جئوگرافیک همچون چمدان خلبانی امریکن توریستر ساخت آمریکا است. محصولات این برند به بدنه مقاوم و مستحکم در کنار ظاهر شیک و زیبا معروفند. چمدان‌های خلبانی National Geographic اغلب چهار چرخ هستند و ممکن است به صورت تکی یا در یک پک سه تایی از سایزهای مختلف به فروش برسند. ضمناً طیف رنگ محصولات این مارک بر خلاف برندهایی نظیر چمدان خلبانی امیننت بسیار گسترده است و از رنگ‌های تیره و خنثی نظیر مشکی و خاکستری تا رنگ‌های پاستلی و روشن همچون زرد، قرمز، سبز، آبی، نارنجی و… را شامل می‌شود. بنابراین می‌توان مدل‌های دخترانه و پسرانه را در فهرست چمدانی آن پیدا کرد.

 

چمدان خلبانی پرزیدنت

 

چمدان خلبانی اکولاک

اگر به دنبال بهترین مارک چمدان خلبانی در قاره آسیا هستید، قطعاً یکی از انتخاب‌های اول شما برند اکولاک خواهد بود. این مارک ژاپنی که در دیگر کشورها مانند چین هم تولید می‌شود، چمدان‌هایی در اندازه کوچک اما با فضای جادار ارائه می‌دهد که غالباً دارای بدنه سخت و حتی قفل رمزدار هستند. در چمدان‌های پایلوت Echolac می‌توان جیب‌های مخصوصی همچون محفظه لپ‌تاپ را دید که با بندهای کشی داخلی و زیپ ضد سرقت محافظت می‌شود. این برند هم مانند چمدان خلبانی فوروارد بیشتر در رنگ‌های سیاه و یکدست به فروش می‌رسد و بنابراین برای انواع سفرهای کاری، اداری، رسمی و حتی تفریحی مناسب می‌باشد.

 

چمدان خلبانی سرجیو

برند سرجیو از تولیدکننده‌های باسابقه ایتالیایی است که مدل‌های متنوعی از چمدان خلبانی اصل را در کنار کالاهای لوکس دیگر به فروش می‌رساند. بیشتر چمدان‌های Sergio به جای فایبر گلاس یا دیگر جنس‌های سخت و محکم، از پارچه‌های نرم و انعطاف‌پذیرتر ساخته می‌شوند و بنابراین احتمال شکستن یا خش افتادن بر بدنه آن‌ها به حداقل می‌رسد. مسلماً قیمت محصولات این مارک در مقایسه با تولیدات ملی از قبیل چمدان خلبانی سناتور گران تر است؛ اما ظاهر شیک و لاکچری آن‌ها در کنار رنگ‌های خاص و طرح و نقش‌های جدید موجب شده بسیاری از مشتریان برای سفرهای مهم و رسمی خود به سراغ مدل‌های به‌روز سرجیو بروند.

 

چمدان خلبانی فیلا

برند مطرح فیلا در مقایسه با تولیدات جدیدتر همچون چمدان خلبانی سولو قدمت زیادی دارد و نخستین گام‌های آغاز به کار آن، از سال 1911 در کشور ایتالیا برداشته شده است. بیشتر مدل‌های Fila هنوز هم ظاهر کلاسیک خود را حفظ کرده‌اند؛ اما در عین حال با بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه ساخته می‌شوند. با این که در ساخت چمدان‌های این مارک از پارچه‌های نرم و دارای انعطاف استفاده شده، اما قابلیت شست‌وشوی مناسبی دارند و در برابر انواع گرد و غبار و رطوبت مقاوم هستند. ابعاد و اندازه آن‌ها از محصولات مشابهی همچون چمدان خلبانی سونادا اندکی کمتر است؛ اما می‌تواند تمام لوازم ضروری یک سفر هوایی کوتاه‌مدت را در خود جای دهد.

 

چمدان خلبانی هوسونی

اگر در کنار برندهای داخلی مانند چمدان خلبانی هما به دنبال یک مارک پرطرفدار دیگر می‌گردید، چمدان‌های کابینی هوسونی را امتحان کنید. محصولات Hossoni یا هاسونی غالباً از ABS ضد خش و بسیار بادوام ساخته می‌شوند و به دلیل داشتن دسته تلسکوپی متحرک و چرخ‌هایی با قابلیت چرخش 360 درجه، حمل و جابجایی راحتی دارند. اندازه آن‌ها به بزرگی چمدان خلبانی چیتا و مدل‌های مشابه نیست؛ اما جزو نمونه‌های جادار به شمار می‌روند که گنجایش بسیار خوبی برای حمل وسایل حجیم فراهم می‌کنند. وزن چمدان‌های هاسونی به دلیل جنس خاص آن‌ها اندکی سنگین است ولی به دلیل ضد ضربه بودن گزینه خوبی برای اغلب مسافران می‌باشد.

 

چمدان خلبانی بنتون

مشتریان ایرانی در کنار خرید مدل‌هایی پرفروشی همچون چمدان خلبانی نیلپر همواره از برندها سرشناس اروپایی نظیر بنتون ایتالیا هم استقبال می‌کنند. مارک Benetton که دیگر مدل‌های چمدان و ساک مسافرتی را هم به فروش می‌رساند، چمدان‌های کابین‌سایز خلبان را با قابلیت افزایش حجم در اختیار خریداران قرار می‌دهد. در میان تولیدات این برند می‌توان مدل‌های کلاسیک با ساختار قدیمی و سنتی تا نمونه‌های مدرن و جذاب را مشاهده کرد. بنتون در مقایسه با برندهایی همچون چمدان خلبانی تاپ یورو کمتر از رنگ‌های گرم استفاده می‌کند؛ اما با کمی جست‌وجو می‌توان رنگ‌های شاد زنانه را هم در بین تولیداتش پیدا کرد.

 

چمدان خلبانی مونزا

از دیگر مارک‌های ایتالیایی معروف در کنار چمدان خلبانی رونکاتو باید به برند مونزا اشاره کرد. چمدان‌های Monza را می‌توان در زمره‌ی محصولات اسپرت و جوان‌پسند جای داد که انواع نقش و طرح‌های ساده تا درهم‌تنیده را در بدنه خود به نمایش می‌گذارد. با جست و جو در یک فروشگاه تخصصی چمدان و کیف می‌توانید مدل‌های تکی یا حتی ست چهارتایی این مارک را بخرید و از آن‌ها در سفرهای یک روزه و کوتاه تا سفرهای چند هفته‌ای و چند ماهه استفاده کنید. خوب است بدانید که مونزای ایتالیا هم مانند برندهایی همچون چمدان خلبانی گابل دارای محصولاتی از دو طیف سخت بدنه و نرم بدنه است و بنابراین نیاز تمام مشتریان را پاسخ می‌گوید.

 

چمدان خلبانی گارد

برای کسانی که قصد دارند بهترین مارک چمدان خلبانی را از میان محصولات ساخت داخل ایران انتخاب کنند، برند گارد از گزینه‌های خوب و در دسترس می‌باشد. چمدان‌های Guard که در بسیاری از اوقات از بدنه چرمی ساخته می‌شوند، دو ویژگی شیک بودن و کلاسیک بودن را به طور همزمان به نمایش می‌گذارند! اگرچه قیمت آن‌ها به دلیل استفاده از چرم طبیعی کمی گران است، اما باز هم در مقایسه با برندهای خارجی از قبیل چمدان خلبانی کمل اکتیو بسیار به‌صرفه‌تر می‌باشند. در بیشتر چمدان‌های پایلوت گارد می‌توان محفظه مقاوم لپ تاپ با قابلیت جداسازی و همچنین یک یا چند قفل ساده یا رمزدار بر روی جیب‌های مختلف را مشاهده کرد.

 

چمدان خلبانی پیر کاردین

امکان ندارد به دنبال چمدان خلبانی اصل  باشید و نام پیر کاردین به گوشتان نخورده باشد. پیرکاردین یا پی‌یر کاردن که بنیان‌گذار فرانسوی – ایتالیایی این برند بوده، فعالیت خود را پس از تولید لباس به ساخت انواع کیف و چمدان‌های مرغوب توسعه داده است. چمدان‌های خلبانی پیر گاردین در مدل‌های یک تکه، دو تکه و بیشتر به فروش می‌رسند و از مزایای آن‌ها باید به تعداد قابل توجهی جیب‌های درونی و بیرونی اشاره کرد. جنس آن‌ها همچون مدل‌های نظیر چمدان خلبانی دانسون از پارچه‌های نرم اما مقاوم بوده و معمولاً امکان حمل سیار (با چرخ)، حمل دستی و حمل رودوشی را فراهم می‌کند. در برخی مدل‌های Pierre Cardin می‌توان طراحی ساختار سنت‌شکنانه با طرح‌های هندسی جذاب و متفاوت را نیز دید.

 

چمدان خلبانی پرستیژ

در کنار برندهای سنتی اروپایی همچون چمدان خلبانی ویراژ باید به مدل‌های مشابهی مانند پرستیژ اشاره کرد که از مارک‌های محبوب ساخت فرانسه به شمار می‌رود. در چمدان‌های Prestige هم می‌توان ظاهری کلاسیک را دید که البته تنوع رنگ آن از محصولات ویراژ بیشتر و از رنگ‌بندی چمدان خلبانی نشنال جئوگرافیک کمتر است. بیشتر کابین‌سایزهای این مارک دارای چند جیب در روبرو و کناره‌ها هستند تا امکان حمل لوازم ضروری و دم‌دستی مانند بلیت یا نقشه سفر و… وجود داشته باشد. بدنه و آستر باکیفیت در کنار چرخ روان و دسته تراولی محکم از دیگر خصوصیاتی است که می‌توان در چمدان‌های سفری پرستیژ مشاهده کرد.

 

چمدان خلبانی دلسی

 

چمدان خلبانی دلسی

ایرانی‌های طرفدار محصولات آسیایی، در کنار برندهایی از قبیل چمدان خلبانی اکولاک تا حد زیادی از خرید مارک دلسی ساخت ایران هم استقبال می‌کنند. البته مدل‌های اورجینال این برند محصول فرانسه هستند اما نمایندگی ایرانی آن نیز با کیفیت بالا و قیمت مناسب، جایگاه خوبی در بازار کیف‌های مسافرتی پیدا کرده است. بیشتر تولیدات Delsey همچون چمدان خلبانی فیلا از بدنه نرم و انعطاف‌پذیری برخوردارند که جای‌دهی آن‌ها در فضاهای تنگ و کوچک را آسان می‌سازد. ضمناً در بیشتر نمونه‌های این برند می‌توان در کنار دسته ترولی، یک دستگیره استاندارد جهت حمل دستی نیز پیدا کرد که گاهی با یک تسمه بلند برای حمل دوشی تکمیل می‌شود.

 

چمدان خلبانی فوروارد

اگر می‌خواهید در کنار چمدان خلبانی سناتور یا برندهای هما و نیلپر و… با یکی دیگر از تولیدات ایرانی آشنا شوید، چمدان پرطرفدار فوروارد را به شما معرفی می‌کنیم. این برند، کالاهای خود را با ظاهری زیبا و جذاب به فروش می‌رساند و بیشتر مدل‌های آن ساختار انعطاف‌پذیری دارند. از مزایای محصولات Forward نسبت به نمونه‌های خارجی آن همچون چمدان خلبانی امریکن توریستر باید به وزن سبک و هزینه تمام‌شده کمتر اشاره کرد. کابین‌سایزهای فوروارد عموماً از جنس برزنت و ابر فشرده ساخته می‌شوند و جیب‌های داخلی و خارجی متعددی برای مدارک، لباس، تجهیزات الکترونیکی، کتاب و جزوات، آب و مواد غذایی و… دارند.

 

چمدان خلبانی سونادا

اگر می‌خواهید محصولی به تنوع و زیبایی چمدان خلبانی سرجیو اما از برندهای آسیایی تهیه کنید، به سراغ مارک سونادا بروید. چمدان‌های پایلوت Sonada ساخت کشور تایوان هستند و در انواع نرم‌بدنه و سخت‌بدنه به فروش می‌رسند. طیف رنگی نسبتاً گسترده این چمدان‌ها موجب شده مدل‌های مردانه و زنانه متعددی را در اختیار مشتریان قرار دهد. طراحی ظاهری آن‌ها شباهت زیادی به برندهای هم‌رده‌اش مانند چمدان خلبانی سولو دارد و از یک ساختار منسجم و در عین حال الهام‌گرفته از طرح‌های کلاسیک بهره می‌برد. ضمناً مدل‌های فایبرگلاسی سونادا بسیار پرطرفدار هستند و در پک‌های یک تکه تا چهار تکه به فروش می‌رسند.

 

چمدان خلبانی امیننت

کشورهای آسیای شرقی جایگاه خوبی در فهرست بهترین مارک چمدان خلبانی دارند و از جمله برندهای محبوب آن‌ها باید به مارک ژاپنی امیننت که در تایوان تولید می‌شود اشاره کرد. نمونه‌های پرفروش Eminent معمولاً تنوع رنگ کمتری دارند و در زمره چمدان‌های مشکی یا قهوه‌ای و سرمه‌ای قرار می‌گیرند. از طرفی تولیدات این برند برخلاف مدل‌هایی مانند چمدان خلبانی هوسونی بیشتر از جنس نرم برزنتی و پلی استری ساخته می‌شوند. امیننت یک چمدان کابینی جمع و جور و شیک در اختیار کاربر قرار می‌دهد که با وجود جاگیری کم در وسایل نقلیه عمومی، حجم زیادی از وسایل ضروری مسافرت را در بر می‌گیرد و برای افراد کثیرالسفر بسیار مناسب است.

 

چمدان خلبانی چیتا

برند چیتا که در کشورهای مختلفی همچون ایران تولید می‌شود، به اندازه چمدان خلبانی هما باسابقه نیست؛ اما از ویژگی‌های مثبت آن می‌توان به ظرفیت قابل توجه و جیب‌های متعدد اشاره کرد. کابین‌سایزهای Cheetah معمولاً به شکل مکعب مربع و با چهار چرخ تولید می‌شوند که با داشتن یک دستگیره مستحکم در کنار دسته ترولی جمع‌شونده، امکان جابجایی آسان را برای مسافر فراهم می‌کنند. تنوع رنگی این برند از مدل‌هایی همچون چمدان خلبانی بنتون هم کمتر است؛ اما برای کسانی که به دنبال یک چمدان سفری کوچک و مرغوب و در عین حال با قیمت مناسب می‌گردند، چیتا جزو گزینه‌های پیشنهادی ما به شمار می‌رود.

 

چمدان خلبانی تاپ یورو

برند تاپ یورو هم مانند چمدان خلبانی نیلپر در ایران تولید می‌شود و عمدتاً در ست‌های سه‌تایی به فروش می‌رسد. این مارک محصولات خود را در جنس‌های گوناگونی همچون پلاستیک سخت یا برزنت انعطاف پذیر تولید می‌کند و از این رو نمونه‌های سبک‌وزن تا سنگین در میان تولیداتش دیده می‌شود. اگر به دنبال برندی ایرانی هستید که مدل‌هایی رنگارنگ و جوان‌پسند همچون چمدان خلبانی مونزا داشته باشد، Top Euro گزینه خوب و قابل قبولی است. با توجه به محفظه‌های مختلف موجود در این چمدان، می‌توان از آن برای حمل لباس و وسایل شخصی در سفرهای تفریحی یا لپ تاپ و ملزومات اداری در سفرهای کاری استفاده کرد.

 

چمدان خلبانی پرزیدنت

برند محبوب پرزیدنت حتی از رقیبانی مانند چمدان خلبانی کمل اکتیو هم جوان‌تر است و سابقه آغاز فعالیت آن به دهه 1990 میلادی برمی‌گردد. البته محصولات اصل و اورجینال این مارک به آمریکا تعلق دارد، اما چمدان‌های President در کشورهایی نظیر ایران، ایتالیا و فرانسه هم تولید می‌شوند. چمدان‌های پرزیدنت به اندازه چمدان خلبانی گابل رنگبندی متنوع ندارند؛ اما ظاهر یکدست آن‌ها که شامل تعداد کمتری از جیب‌‎های بیرونی است، یک طراحی ساختاری شیک و اسپرت را به نمایش می‌گذارد. وجود زیپ‌هایی با قابلیت اتصال قفل مجزا و همچنین وجود ترمز در بسیاری از مدل‌ها، از دیگر ویژگی‌های این مارک آمریکایی به شمار می‌رود.

 

چمدان خلبانی رونکاتو

تولیدات برند ایتالیایی رونکاتو اگرچه از نظر جذابیت به پای چمدان خلبانی گارد نمی‌رسد، اما برای افرادی که به چمدان‌هایی با طرح مینیمالیستی و ظاهر شیک علاقه‌مندند انتخاب بسیاری خوبی می‌باشد. اشغال فضای کم در کنار گنجایش زیاد، از مشخصه‌های اصلی این مارک به شمار می‌رود. محصولات Ronkato هم مثل چمدان خلبانی دانسون بیشتر برزنتی هستند و قابلیت تغییر حجم خوبی دارند، اما می‌توان نمونه‌های فایبر گلاسی را نیز در بین آن‌ها پیدا کرد. برای افرادی که ترجیح می‌دهند چمدان کوچکشان را به صورت دستی حمل کنند، مدل‌های فاقد چرخ یا با چرخ‌های بسیار کوچک ساخته شده و دسته ارگونومیک و نرمی در نظر گرفته شده است.

 

چمدان خلبانی نشنال جئوگرافیک

 

سخن پایانی

بازار چمدان‌های کوچک مسافرتی، پر از برندهای سرشناسی نظیر چمدان خلبانی پیر کاردین یا چمدان‌های اسکای برد و پاور تا مدل‌هایی از قبیل دیپلمات و پارتنر و گاندو می‌باشد که هر کدام ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فردی دارند. برای برخی افراد ممکن است نمونه‌های تکی و کم‌حجم چمدان خلبانی پرستیژ مناسب باشد؛ در حالی که برخی مشتریان دیگر ترجیح می‌دهند ست‌های سه تایی از چمدان خلبانی ویراژ و برندهای مشابه را خریداری کنند تا برای انواع سفرها چمدان مناسب آن را در اختیار داشته باشند. پیش از انتخاب مارک دلخواهتان، تمام ویژگی‌های آن نظیر قیمت و کیفیت تا امکانات جانبی را در نظر بگیرید و سپس بهترین مدل را بر حسب سلیقه و نیازتان سفارش دهید.

 

 

برای دیدن و خرید چمدان خلبانی با ظرفیت های گوناگون و برندهای مختلف از این لینک استفاده کنید:

                                                                                        چمدان خلبانیچمدان مسافرتی

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.