نکات مهم در خرید کیف لپ تاپ مناسب!

کیفچه
20 مهر, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
خرید کیف لپ تاپ

نکات مهم در خرید کیف لپ تاپ:

بدانید که خرید کیف لپ تاپ به اندازه خرید خود لپ تاپ بسیار مهم است…

 

نکات مهم در خرید کیف لپ تاپ

 

افرادی که از لپ تاپ به عنوان وسیله کاری استفاده می کنند و بیشتر وقت خود را پای کار با لپ تاپ می‌گذرانند حتما برای خرید لپ تاپ مناسب، وقت زیادی را صرف می کنند تا بهترین لپ تاپ را نسبت به نیازشان از بازار تهیه نمایند. لپ تاپ از وسایل گران قیمت به شمار می‌آید لذا باید به ایمنی و حفاظت آن اهمیت فراوانی داده شود. یکی از وسایل جانبی که حتما باید بعد از خرید لپ تاپ به آن توجه داشته باشید خرید کیف لپ تاپ مناسب است.

 

تفاوتی که این کوله‌ها با کوله‌های عادی دارند وجود محفظه جداگانه و ضد ضربه است که در کیف لپ تاپ وجود دارد. اما سوال اینجاست که میان این همه تنوع کیف‌های لپ تاپ باید به چه نکاتی توجه کنیم تا از خریدمان راضی باشیم و بهترین انتخاب را خریداری کنیم. اما چگونه:

مرکز خرید کیف لپ تاپ

هنگام خرید کیف لپ تاپ چه نکاتی مهم و ضروری است؟

اگر سری به بازار بزنید متوجه می شوید که تنوع در کیف‌های لپ تاپ بسیار بالاست تا جایی که در انتخاب بسیار سر در گم می شوید. از کیف‌های دستی رسمی تا کوله پشتی‌های معمولی و چرخ دار که در طرح و اندازه گوناگون عرضه شده‌اند و حتی به تازگی کیف‌های لپ تاپی به بازار آمده که دارای پورت usb بوده و امکان شارژ کردن گوشی و تبلت را فراهم می‌نماید. اگر تصمیم به خرید کیف لپ تاپ را دارید توصیه می‌کنیم موارد زیر را در نظر بگیرید:

 

نکات مهم در خرید کیف لپ تاپ:

1. اندازه کیف لپ تاپ را با اندازه لپ تاپ خود حتما در نظر بگیرید: کیف‌های لپ تاپ مانند خود لپ تاپ (بین 13 تا 18 اینچ می باشند) دارای سایز بندی‌های مختلف هستند و بسته به سایز صفحه نمایش لپ تاپ که بر حسب اینچ است طراحی می‌گردند بنابراین قبل از خرید کیف لپ تاپ دقت نمایید که سایز آن حتما با لپ تاپ شما همخوانی داشته باشد. علاوه بر آن سعی کنید کیفی سایز بزرگتر از سایز خود لپ تاپتان نخرید چون حتما کیف بزرگتر، وزن بیشتری خواهد داشت که به شانه‌های شما آسیب می‌رساند. و ثانیا لپ تاپ داخل ان فیت نمی گردد.

 

2. به جیب‌های کیف لپ تاپ توجه کنید: اول از همه شما باید مطمئن باشید که کیف انتخابی دارای محفظه ضد ضربه و جداگانه برای لپ تاپ باشد و سپس محفظه‌ای ثانویه ای برای قرار دادن وسایل جانبی لپ تاپ نیز حتما داشته باشد. بهتر این است که کیف انتخاب شده دارای محفظه‌های متعددی باشد تا همه وسایل را در یک قسمت قرار ندهید و فشاری به هیچ‌یک از لوازم وارد نشود.

 

3. جنس زیپ کوله یا کیف لپ تاپ را در نظر بگیرید: لپ تاپ وسیله به نسبت سنگینی است که ممکن است به کوله شما فشار بیاورد پس حتما باید زیپ کیف محکم و کیفیت مناسبی داشته باشد تا در طول استفاده خراب نگرددد. بنابراین در هنگام خرید کیف لپ تاپ حتما این مسئله را مد نظر داشته باشید.

 

4. جنس کیف لپ تاپ را بسیار مهم است: مهمترین موضوعی که باید در خرید کیف و کوله لپ تاپ مورد توجه قرار دهید جنس آن است. کیف‌های لپ تاپ جنس‌های گوناگونی دارند مانند چرم، پلی استر، برزنت، فوم و … . کیف‌های چرمی ظاهری رسمی‌تر دارند و معمولا به صورت دستی تولید شده اند و در مقابل کیف‌های فوم در برابر ضربه محکم تر هستند. علاوه بر آن به جنس درونی کیف دقت نمایید و سعی کنید ضد آب و ضد ضربه باشد و در پشت کیف پدهای ضد عرق (تهویه هوا) هم داشته باشد.

 

5. به بند شانه‌های کیف دقت کنید: دیگر موردی که باید دقت شود جنس بندهای کیف و دوخت آن است. بندهای شانه باید محکم باشند در عین حال پهن نیز باشند تا به شانه و کتف شما فشار کمتری وارد شود. دوخت الیک مسئله مهمی است که کیف های لپ تاپی که این موضوع را رعایت کرده اند قطعا استحکام بیشتری دارند.

 

6. وزن کیف را حتما در نظر بگیرید: اگر مدت زمانی زیادی در راه هستید و باید کیف لپ تاپ را با خود حمل نمایید حتما به وزن آن دقت کنید. سعی کنید کیف‌های سبک تر را تهیه کنید خصوصا اگر وزن خود لپ تاپ هم بالاست. اما این نکته را در نظر داشته باشید که چه مقدار وسایل را میخواهید در طول روز جابجا کنید. قطعا کیف هایی که جای بیشتری دارند وزن بیشتری هم دارند

 

7. گارانتی کیف لپ تاپ هم مهم است: سعی کنید کیفی را تهیه کنید که گارانتی نیز داشته باشد.

 

چه بودجه‌ای در اختیار دارید؟
شما باید بودجه خود را در نظر داشته باشید. اگر بودجه‌ی مناسبی در اختیار شماست، پیشنهاد می‌کنیم به جای اینکه دائماً نیاز به جایگزینی یک کیف ارزان‌تر داشته باشید، یک کیف لپ تاپ گران‌تر اما با کیفت‌تر تهیه کنید که سال‌ها دوام داشته باشد. در درازمدت، خرید یک کیف گران‌تر و با کیفیت‌تر حتما در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌نماید. به علاوه، تأثیر زیست محیطی بهتری خواهد داشت و کیف‌های بلااستفاده را از محل دفن زباله دور نگه می دارد.

 

البته این نکته را به خاطر داشته باشید که گرانی همیشه به معنای دوام نیست. بعضی اوقات، شما برای ظاهری خاص یا متفاوت، نام تجاری یا برند و حتی بازاریابی هوشمندانه هزینه می‌نمایید. یک قانون سرانگشتی خوب این است که به دنبال مارک‌هایی بگردید که با افتخار از محصولات خود با ضمانت‌های معتبر حمایت می کنند. این معمولاً به این معنی است که یک برند محصولات با کیفیتی را تولید می کند که از تضمین کردن آن خوشحال است.

 

کاور، ارزان‌ترین نوع کیف لپ‌تاپ:

البته بهتر است بدانید که برای حمل طولانی مدت لپ‌تاپ خود روی این کاورها حساب نکنید.

کاورها ساده‌ترین و ارزان‌ترین کیف‌هایی هستند که می‌توانید برای سیستم خود تهیه کنید. این کیف‌ها شبیه به کیسه و ظریف‌تر از سایر مدل‌ها هستند. به همین دلیل، نمی‌توانند در برابر ضربه لپ‌تاپ شما را کاملا محافظت کنند. در مقابل، از نفوذ آب و گردوخاک به سیستم یا ایجاد خط و خش روی آن جلوگیری خواهند کرد و وزن سبکی دارند.

 

کوله‌پشتی‌ها، محبوب‌ترین نوع کیف‌ لپ‌تاپ:

پرفروش‌ترین نوع کیف‌های لپ‌تاپ همین کوله‌پشتی‌ها هستند. حمل آسان و بدون خستگی، فضای زیاد، ظاهر زیبا و غیره از مزیت‌های این مدل از کیف‌ها به محسوب می شود. برای مواقعی که نیاز دارید لپ‌تاپ خود را در مسیرها یا زمان‌های طولانی همراه خود جابه‌جا نمایید، قطعا کوله پشتی‌ها بهترین انتخاب هستند.

نکات مهم در خرید کیف لپ تاپ مناسب!

 

کیف‌های دستی، رسمی‌ترین نوع کیف‌های لپ‌تاپ:

این مدل از کیف‌ها مورد پسند افرادی است که استایلی رسمی دارند. کیف‌های دستی مقاوم و بادوام هستند. به علاوه، فضای داخلی بزرگی دارند که آن‌ها را به کیف‌های همه‌منظوره تبدیل می‌نماید.

 

کیف‌های مسافرتی، بهترین نوع کیف لپ‌تاپ برای سفر:

کیف‌های لپ‌تاپ مسافرتی با این‌که خیلی کم در بازار پیدا وجود دارند، اما برای کسانی‌که اهل سفر می باشند، بسیار کاربرد دارند. این کیف‌ها در قسمت پایین چرخ‌های کوچکی دارند که حمل آن‌ها را آسان‌تر می‌نماید. به علاوه، درست مثل چمدان‌ها دسته بلندی هم در قسمت بالای آن‌ها اضافه شده که قابلیت باز و جمع‌شدن دارد.

 

در کیفچه ما تمامی این نکات را در نظر گرفته و مجموعه ای متنوع را با امکان مقایسه با بهترین قیمت ها را گرد آوری نمودیم تا جوابگوی هر سلیقه و کاربری باشیم. توضیحات کیف لپ تاپ را بخوانید و براحتی انتخاب خود را انجام دهید. پشتیبانی آنلاین آماده جوابگویی به شما دوستان می باشد و ارسال سریع ما قطعا از نکات برجسته ماست. ما مرکز خرید کیف لپ تاپ هستیم.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.